ابن‌قاسم:برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنیم

۲۵خردادماه،

حسین ابن‌قاسم در مورد وضعیت فولاد گفت: تمریناتمان را در شرایط بسیار خوب و طبق برنامه انجام می‌دهیم. بازیکنان تنها صبح دیروز برای شرکت در انتخابات تمرینشان تعطیل بود و از عصر کار خود را دنبال کردند. امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف شهرداری بروجرد می‌رویم و صبح فردا نیز یک جلسه تمرین خواهیم کرد. سپس اردوی ما در بروجرد به اتمام می‌رسد و به خوزستان بازمی‌گردیم.

به گزارش فارس،وی افزود: شرایط اردوی ما بسیار خوب بود تمامی کارها طبق برنامه پیش رفت و بازیکنان تمرینات مناسبی را برگزار کردند. امیدوارم این اردو به آمادگی هرچه بیشتر فولاد کمک کند.

سرپرست فولاد در مورد پیوستن علی کریمی به تراکتورسازی گفت: ما این بازیکن را می‌خواستیم جذب کنیم اما در فوتبال این طور نیست که هر انتخابی که داریم به وقوع بپیوندد و بازیکنان جذب تیم‌های دیگر نیز می‌شوند. برای کریمی آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت فولاد در فصل نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در حال مذاکره با بازیکنان جدید هستیم و در چند روز آینده اتفاقاتی در تیم رخ خواهد داد.

ابن‌قاسم در مورد وضعیت بازیکنان خارجی فولاد خوزستان اظهار داشت: لوسیانو پریرا تا فردا به فولاد اضافه می‌شود همچنین قصد داریم دو بازیکن برزیلی جذب کنیم. در حال مذاکره با این نفرات هستیم و تا سه روز آینده تکلیف این مسئله مشخص خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.