اتمام عملیات بتن ریزی تونل نیایش تا پایان شهریور

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار حسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۹ ست قالب در تونل نیایش ، جهت انجام عملیات بتن ریزی به کارگرفته شده که به زودی این تعداد به حداکثر ۱۶ ست افزایش خواهد یافت .

وی با بیان اینکه عملیات بتن ریزی تونل نیایش از ابتدای سال جاری آغاز شده است افزود : بتن ریزی تونل در چند جبهه کاری تعریف شده و تاکنون هزار و ۶۵۰ متر از تونل ، تحت پوشش کامل بتن قرار گرفته است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری در ادامه گفت : اگر کار با همین روند پیش رود ،در خرداد و تیرماه سال جاری ، عملیات بتن ریزی به اوج خود خواهد رسید و تا پایان شهریور ماه پایان خواهد یافت.

حسینی با اشاره به اینکه بعد از اتمام بتن ریزی، فاز نهایی برای بهره برداری از تونل آغاز خواهد شد، خاطرنشان ساخت : تونل نیایش تاکنون پیشرفتی ۶۵ درصدی داشته و تلاش خواهد شد طبق برنامه ریزی انجام شده در ۲۲ بهمن ماه سال جاری تونلی امن تحویل شهروندان شود.

وی تصریح کرد: طبق شرایط عمومی پیمان، هر پروژه عمرانی در شرایطی که میزان پیشرفت آن به بیش از ۹۷ درصد برسد، امکان تحویل موقت کار و بهره برداری از آن وجود خواهد داشت و با تکمیل چک لیستهای کنترلی لازم، رفع نواقص جزیی احتمالی در حد فاصل تحویل موقت تا تحویل دائم ، توسط پیمانکار به انجام خواهد رسید. اما کیفیت و کنترل روند کار در تونل نیایش به گونه ای سازمان یافته که کاری بی نقص تحویل شهروندان شود.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.