اتمام عملیات خاکبرداری در باندغربی ادامه بزرگراه شهید باقری

مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از تکمیل عملیات خاکبرداری در باندغربی ادامه بزرگراه شهید باقری خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس قاسم‌مالدار ضمن اعلام خبرفوق افزود: با اتمام عملیات خاکبرداری دراین بخش‌از پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید باقری، عملیات بتن‌ریزی فونداسیون دیواره‌‌های ژئوگریدی با سرعت‌مناسبی ادامه دارد.
وی همچنین با‌بیان اینکه احداث باندشرقی بزرگراه ازطریق تعریض محور ۴۵ متری گلستان انجام‌می‌شود، افزود : عملیات خاکبرداری دراین بخش از پروژه به‌منظور برداشت خاک‌های نامناسب بستر بزرگراه درحال انجام می‌باشد.
وی در تشریح اقدامات انجام‌شده در سایر بخش‌های این پروژه‌  با اعلام تکمیل سازه‌پل زیرگذر امید، از اجرای عملیات دیواره‌سازی در زیرگذر شهرک‌امید خبرداد و گفت: مسیرورودی این زیرگذر تا نقطه‌ اتصال آن به بزرگراه شهید باقری درحال آماده‌سازی می‌باشد.
گفتنی‌است بخش باقی‌مانده بزرگراه شهید باقری شامل یک مسیر ۹۰۰ متری حدفاصل زیرگذر شهرک‌امید تا بزرگراه شهید بابایی است که بهره‌برداری از آن ضمن تکمیل عملکردهای ترافیکی بزرگراه شهید باقری، توزیع بارترافیکی در بزرگراه شهید بابایی را ساماندهی می‌کند. /ل


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مریم:

    این بزرگراه به محیط زیست و جنگلهای طبیعی آسیب جدی وارد کرد ضمن اینکه درکم کردن ترافیک هیچ تاثیر ی نداشته و ادامه این بزرگراه و اتصال آن به بابایی درحالیکه از وسط جنگلهای لویزان می گذرد هیچ نفع وسودی به حال مردم نداردای کاش شهردارتهران حداقل به مردم پاسخ می دارد که خراب کردن میدان گلها در منطقه شهید محلاتی برای اتوبان امام علی و جنگلهای لویزان به چه دلیلی بوده و کدام بارترافیکی کم شده است!امیدوارم ایشان پاسخگوی خداوند در ضایع کردن حق مردم باشند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.