اتومبیل‌های آسیب‌دیده در ترور شهدای هسته‌ای گلباران شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر روز سه‌شنبه خانواده‌های احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد و علی‌محمدی در مراسمی با حضور در کنار اتومبیل‌های آسیب دیده در حوادث ترور را گلباران کردند.

علیرضا فرزند شهید احمدی‌روشن و آرمیتا فرزند رضایی‌نژاد نیز در این مراسم حضور داشتند.

براساس این گزارش، خانواده‌های شهدای هسته‌ای پیش از این در نشست خبری ضمن محکومیت اقدامات تروریستی از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد خواستند تا نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و در بیانیه نهایی به آن بپردازند.

علی اصغر سلطانیه نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در جمع خانواده های شهدای هسته ای حضور پیدا کرد و ضمن خوش آمدگویی به آنان گفت: حضور شما در حاشیه این اجلاس پیام مهمی به همراه دارد و مطمئنا نمایندگان و وزیران شرکت کننده در اجلاس پیام شما را دریافت کردند.

سلطانیه همچنین از رونمایی کتاب «فصل طلایی جنبش عدم تعهد» در حاشیه این اجلاس خبر داد و به خانواده های شهدای هسته ای گفت: در این کتاب بیانیه های صادر شده از جنبش عدم تعهد در حمایت از ایران و فعالیت های هسته‌ای آن درج شده است.

به گزارش مهر، در این مراسم مادر شهید احمدی‌روشن نیز از سلطانیه تشکر کرد و گفت: از عملکرد و فعالیت های شما در زمینه دفاع از حقوق هسته ای ایران سپاسگزاریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.