اثبات اتکای نظام به حضور و رای مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات

۱فروردین ۱۳،

ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود در صحن رضوی تاکید داشتند که انتخابات وسیله اقتدار و عزت ملت و اثبات مردم‌سالاری دینی است لذا باید ثابت کرد که نظام تکیه بر حضور و رای مردم دارد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مشهد مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری خواستار برگزاری انتخابات باشکوه با حضور همه جریان‌های سیاسی می باشند و نباید استثنایی برای حضور جریان‌ها قائل شد.  
 
عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: تاکید رهبری معظم بر رعایت قانون، قبل و بعد از انتخابات، اشاره به فتنه ۸۸ دارد که در آن برهه زمانی، تمکین از قانون صورت نگرفت و هزینه‌هایی را به نظام تحمیل کرد.

وی گفت: قانون اساسی وظیفه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی را بر عهده شورای نگهبان گذاشته است، بنابراین همه باید از قانون تبعیت کنند، لذا دیگر آشوب خیابانی و تنش‌زایی و بر هم زدن آرامش و ثبات جامعه جایگاهی ندارد.  
 
ابراهیمی افزود: معظم‌له در فرمایشات خود بر این نکته  تاکید داشتنند که در انتخابات پیش‌رو نباید مسائل انتخابات سال ۸۸  تکرار شود ؛ ضمن این‌‌که  نباید مانع حضور جریان‌ها مختلف سیاسی شویم.
 
وی در ادامه افزود: فرمایشات رهبری معظم در برگیرنده مشارکت همگان، تشویق حضور حداکثری مردم و عمل به قانون در انتخابات پیش‌رو است.  
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه در تاریخ اسلام بعد از نبی اکرم (ص) جمهوری اسلامی اولین نظام شکل گرفته مبتنی بر دین است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رهبری معظم بیان داشتند انتخابات وسیله اقتدار و عزت ملت و اثبات مردم‌سالاری دینی است و باید با آرا مردم ثابت کرد که این نظام تکیه بر حضور و رای مردم دارد.  
انتهای پیام/  
 
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.