اثربخشی اساتید در دانشگاهها خارج از محتوی درسی است

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه اعلام کرد:

اثربخشی اساتید در دانشگاهها موضوعی فراتر از محتوی درسی است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران ؛حجت الاسلام والمسلمین معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در نشست هم اندیشی اساتید ونخبگان که برهمت دفتر هم اندیشی اساتید ونخبگان و با موضوع دانشجویان جدیدالورود وتعامل بانسل جدید برگزار شد افزود:رسیدن رشد علمی ایران اسلامی در منطقه موضوع کمی نیست اما باید عقب ماندگی ها و خود باوری با آسیب شناسی وتعامل علم ودین جامعه به خصوص در جوامع دانشگاهی ، یاور جوانان را به دست اهداف عالی سوق دهیم وبا از تیررس دشمنان در جنگ نرم در امان بمانند.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه ها در ادامه اظهار داشت : اساتید با الگوسازی خوددر میان دانشجویان می توانند در فضای آزار اندیشی به بررسی نظریه ها ومحتوی درسی بپردازند و با مشارکت در تولید علم در دانشگاه را تبیین کنند.

وی حضور دانشجویان در فضای مجازی گوش دادن به موسیقی با مضامین نا امیدی و… را نامطلوب دانست و افزود : باید بدانیم عرصه جنگ امروز، جنگ نرم است و ماهواره ، رسانه و… در تربیت فرزندان نقش آفرینی می کنند ودر نهایت درصددند که استقلال خواهی وخود باوری را از جوانان گرفته ونا امیدی نسبت به نظام را تبیین کند.

حجت الاسلام قریشی اظهار داشت : اساتید با الگو سازی می توانند در راستای تعامل علم ودین گام بردارند وجوانان ایران اسلامی در دانشگاه ها را نیز به سمت اهداف بالا رهنمون سازند/ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.