اجازه عبور از آسمان عربستان را نمی‌دهیم

جام جم آنلاین: یک روزنامه صهیونیستی نوشت که مقامات آمریکایی پیامی را از جانب ریاض به تل‌آویو داده‌اند مبنی بر این که به جنگنده‌های صهیونیستی اجازه عبور از حریم هوایی این کشور برای حمله به ایران را نخواهند داد.

روزنامه “یدیعوت آحارانوت” روز پنجشنبه گزارش داد: عربستان به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است هر گونه جنگنده نیروی هوایی اسراییل را که از حریم هوایی‌ش برای رسیدن به ایران گذر کند، رهگیری خواهد کرد. این پیام صریح از طریق آمریکا در مذاکرات انجام گرفته با مقامات دولت اوباما در بیت المقدس منتقل شده است.

بنا بر این گزارش، مقامات عالی رتبه صهیونیستی ادعا کرده‌اند که آمریکایی‌ها از این تهدید عربستان به عنوان اهرمی برای منصرف کردن تل آویو از حمله یک ‌جانبه به تاسیسات هسته‌ای ایران استفاده می‌کنند.

پایگاه اینترنتی “یشیوا ورلد” نیز در خصوص این خبر گزارش داده است که در پیام هشدار عربستان به تل آویو گفته شده اگر جنگنده‌های اسراییلی وارد فضای عربستان شوند، ریاض این جنگنده‌ها را سرنگون خواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که اختلافات شدیدی در محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی درباره اقدام نظامی علیه ایران وجود دارد و مخالفین هشدار داده‌اند که چنین حمله‌ای علاوه بر آن که با موفقیت رویرو نخواهد شد پیامدهای فاجعه‌باری نیز خواهد داشت.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.