اجراهای علیزاده در آمریکا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > کنسرت – ارکستر– همشهری‌آنلاین:
حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده برجسته تار و سه‌تار به همراه حسین عمومی نوازنده نی و پژمان حدادی نوازنده تنبک کنسرتی را به یاد جلیل شهناز و حسن کسایی در دانشگاه مریلند برگزار کردند و در کنار آن کنسرت‌های دیگری در آمریکا خواهند داشت.

پژمان حدادی نوازنده تمبک و سازهای کوبه‌ای ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: یک شنبه دوم فوریه به اتفاق اقای علیزاده و دکتر حسین عمومی (استاد موسیقی دانشگاه ارواین) کنسرتی را با همراهی مرکز مطالعات ایرانی دانشگاه مریلند در این دانشگاه برگزار کردیم.

این کنسرت به یاد استاد جلیل شهناز و نیز استاد حسن کسایی برگزار شد که از جمله قطعاتی که اجرا شد،قطعه معروف صبحگاهی استاد حسن کسایی بود.

  • نگاهی به زیست هنری استاد جلیل شهناز/ تار و پودم به اهتزاز آورد
  • میراث معنوی استاد کسایی/با نی نالنده همدستان شوید

حدادی همچنین از ادامه تور با علیزاده خبر داد و گفت بعد از این اجرا قرار است هفته آینده و در روزهای ۸ و ۹ فوریه در بوستون و فلوریدا به اجرای برنامه بپردازیم با این تفاوت که این اجراها با همراهی کمانچه صبا علیزاده فرزند استاد علیزاده خواهد بود که در آمریکا به تحصیل مشغول است.

حدادی همچنین از اجرای بعضی کارگاه‌های موسیقی توسط علیزاده خبر داد و دربارهٔ کارهای تازه خود گفت که در حال ضبط بعضی افکت‌های صوتی و ریتم‌هایی است که بعضی از آهنگسازان فیلم‌های آمریکایی از من خواستند که در استودیو این قطعات را اجرا کنم.

حدادی همچنین از حضورش در ایران گفت که قرار است اسفند ماه اجرایی را با استاد حسین علیزاده در برج میلاد به صحنه ببرند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.