اجرای طرح های جهادی با محوریت خدمات شهری در منطقه ۲۱

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۴:۰۵:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون شهردار منطقه خبر داد:

بزرگنمایی:  

نخستین جلسه هم اندیشی شورای مدیران حوزه زیست محیطی و خدمات شهری منطقه ۲۱ با هدف بالا بردن کیفیت خدمات شهری به شهروندان این منطقه و ایجاد تعامل و هم افزایی در این منطقه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در این جلسه که با حضور معاون خدمات شهری وزیست محیطی منطقه ۲۱، رئوسای ادارات حوزه خدمات شهری و زیست محیطی، شهرداران نواحی سه گانه ،رئوسای اداره خدمات شهری نواحی، مدیران شرکت های پیمانکاری فضای سبز وخدمات شهری، ناظران اداره کل خدمات شهری وهمچنین سازمان مدیریت پسماند در سالن جلسات مدیریت بحران برگزار شد ، جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری منطقه ۲۱ با بیان اهمیت فعالیت های حوزه خدمات شهری گفت: بدون تردید یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه خدمات شهری است.
وی افزود: با شروع فصل تابستان وافزایش گرما مشکلات زیست محیطی نیز به اوج خود می رسد. جمع آوری زباله ها ، شستشوی مخازن زباله و رفت وروب محله بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت پیدا می کند. با کمی وقفه در ارائه اینگونه خدمات معضلات و مشکلات زیست محیطی فراوانی به وجود می آید که امکان دارد سلامتی شهروندان را به خطر انداخته و باعث نارضایتی آنها می شود.
معاون شهردار منطقه ۲۱ از اجرای طرح های جهادی با محوریت خدمات شهری در سطح این منطقه و محلات آن خبر داد و گفت: اهمیت این موضوع ما را بر آن داشته تا با اجرای طرح های جهادی مستمردرقالب شستشوی معابر، جمع آوری مستمر زباله ، تخلیه به موقع مخازن ،شستشوی آنها و رفت و روب محلات، نظافت و پاکسازی معابر، آبیاری درختان وفضای سبز، ساماندهی بزرگراه فتح ،اجرای طرح مدیریت پسماند در نواحی سه گانه با همکاری اداره بازیافت منطقه وسازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران وهمچنین تسریع در اجرای پروژه های خدمات شهری وفضای سبز منطقه نسبت به رفع مشکلات خدمات شهری این منطقه اقدام کنیم.
بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه مدیران حوزه خدمات شهری این منطقه ،شهرداران نواحی ،مدیران شرکت های پیمانکاری و نماینده سازمان پسماند با ارائه گزارشی به مشکلات خدمات شهری این منطقه اشاره کردند.
در ادامه این جلسه مقرر شد، مشکلات خدمات شهری محلات ۱۷گانه این منطقه در قالب بازدید میدانی معاون خدمات شهری ، شهرداران نواحی سه گانه این منطقه و رئوسای ادارات شناسایی وحل شود.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۱۶۰۵۳۳۵۰۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.