اجرایی شدن روش پرداخت وجه نقد به جای سکه پیش فروشی

بانک ملی ایران اعلام کرد روش پرداخت وجه نقد در سررسید تحویل سکه ها معادل ارزش مسکوک پیش خرید شده ، اجرایی شده است.
طلا نیوز: بانک ملی ایران اعلام کرد روش پرداخت وجه نقد در سررسید تحویل سکه ها معادل ارزش مسکوک پیش خرید شده ، اجرایی شده است.

بانک ملی ایران افزوده است : نرخ پرداخت وجه نقد روزانه از سوی بانک مرکزی اعلام می شود و مشتریان می توانند از این امکان در شعب بانک ملی استفاده کنند.

همچنین در کنار این روش، مشتریان می توانند از روش جایگزین تحویل اوراق گواهی سپرده با نرخ سود علی الحساب ۲۰ درصد استفاده کنند.

واگذاری مرحله سوم سکه های پیش فروش شده از سه شنبه هفته گذشته آغاز شده است.

در پنج مرحله پیش فروش سکه تمام بهار ازادی که از بهمن سال گذشته آغاز شد، در مجموع ۹ میلیون و۳۱۸ هزار قطعه سکه تمام بهارآزادی پیش فروش شده که تاکنون هفت میلیون و ۳۶۸ هزار قطعه ( ۷۹ درصد) تعیین تکلیف شده است.

نزدیک به دو میلیون قطعه سکه بهارآزادی پیش فروش شده در مراحل مختلف ، باقی مانده است که به تدریج و متناسب با زمان پیش خرید با دریافت پنج درصد مالیات بر ارزش افزوده ، تحویل پیش خریداران خواهد شد.

پیش خریداران سکه می توانند به جای دریافت ان از اوراق گواهی سپرده با نرخ سود ۲۰ درصد به عنوان ابزار جایگزین اختیاری استفاده کنند یا با انصراف از دریافت سکه ، وجه آن را دریافت کنند.

بانک مرکزی نرخ خرید سکه را در آغاز هر روز به بانک ملی اعلام می کند و بر اساس نرخ اعلامی بانک مرکزی وجه سکه ها پرداخت می شود و از افرادی که با انصراف از دریافت سکه وجه ان را مطالبه می کنند ، مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی شود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۷ مرداد
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بانک ملی, بانک ملی ایران, سکه, سکه پیش فروشی, مسکوک, پرداخت وجه نقد به جای سکه پیش فروشی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.