اجرای آلبوم‌های ˝ساعتا خوابن˝ و ˝کولی عشق˝ در روز دوم جشنواره

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

امروز در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌شوند

رضا یزدانی و شهرام شکوهی امروز ۲۵ بهمن ماه دو آلبوم تازه خود را که چند روزی است به بازار عرضه کرده‌اند، برای اولین بار در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر اجرا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بخش موسیقی پاپ بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر در دومین روز خود شاهد حضور رضا یزدانی و شهرام شکوهی است. این دو خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ که در ماه جاری دو آلبوم “ساعتا خوابن” و “کولی عشق” را روانه بازار موسیقی کرده‌اند، امروز ۲۵ بهمن ماه برای اولین بار ترانه‌هایی از این آلبوم‌ها را در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر اجرا خواهند کرد.

شهرام شکوهی “کولی عشق”

شهرام شکوهی امروز از ساعت ۱۸:۱۵ در برج میلاد و در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد و قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم تازه خود با عنوان “کولی عشق” را برای مخاطبان اجرا کند. آلبوم “کولی عشق” با صدای شهرام شکوهی به تازگی از سوی نغمه هفت اقلیم و هنر اول روانه بازار موسیقی شده است.

آهنگسازی قطعات به عهده شهرام شکوهی و میلاد ترابی بوده است و میلاد ترابی، حسین کاشانیان، گرشا رضایی تنظیم کننده قطعات این آلبوم می باشند.

در این آلبوم حسین کاشانیان (گیتار اسپانیش)، گرشا رضایی (گیتار بیس)، رضا تاجبخش (پیانو)، میثم مروستی (ویولن) و… از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

این اثر موسیقایی شامل ۱۲ قطعه است و نام بعضی از قطعات آن انگیزه، توبه شکستم، بخند می‌خوامت، جان خسته، شب و بارون و…. است.

رضا یزدانی از ˝ساعتا خوابن˝ می‌گوید

همچنین رضا یزدانی در جشنواره موسیقی فجر قطعاتی از آلبوم تازه خود “ساعتا خوابن” را برای مخاطبان اجرا می‌کند. رضا یزدانی از ساعت ۲۱:۳۰ در برج میلاد و در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر به اجرای برنامه می‌پردازد و قرار است در این کنسرت قطعاتی از آلبوم تازه خود با عنوان “ساعتا خوابن” را برای مخاطبان اجرا کند.

آلبوم “ساعتا خوابن” با صدای رضا یزدانی که به تازگی از سوی تصویرگستر پاسارگاد روانه بازار موسیقی شده است توسط رضا یزدانی، میلاد عدل و بهروز پایگان آهنگسازی شده است.

همچنین تنظیم قطعات به عهده میلاد عدل، آرش زمانیان، رضا یزدانی، بهروز پایگان، محمد خرمی نژاد بوده است و اشعار از مهدی ایوبی، رضا یزدانی، هانیه ترکمان، علیرضا باران، احسان گودرزی، سروش دادخواه، هومن حسن پور، محمدعلی بهمنی، حسن علیشیری، ساعده امجدی است.

این اثر موسیقایی شامل ۱۴ قطعه است و نام قطعات آن نقش اول، بی منطق، مهتاب تو فانوس، هذیون، عشق پست مدرن، هنوز دلم واسه تو تنگ می شه، یخبندونانی قطبی چشمات، قبولم نمی کندف تهران گردی، نوستالژی، تحویل سال، کسی از ما جهان آرا نمی شه، قوی سیاه، دیوونه است.

در این آلبوم میلاد عدل، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک،آکوستیک)، آرش زمانیان(گیتارباس)، بهروز پایگان (کیبورد،پیانو)، شهروز بردوده (کیبورد)، محمد خرمی نژاد (درامز)، کاویان رجبی (گیتار فلامینکو)، ایمان جعفری (کلارینت)، جابر اطاعتی (آکاردئون)، میثم مروستی (ویولن) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.