اجرای بیش از هزار متر مربع اصلاح هندسی در منطقه ۱۳

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

به همت معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ ، بیش از ۱ هزار و ۴۹۵ متر مربع اصلاح هندسی در منطقه ۱۳ طی شش ماهه نخست امسال طراحی و اجرا شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۳ ، سیروس میلانی، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ هدف از اجرا ی عملیات  اصلاح هندسی را  ایمن سازی و ایجاد تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه و عابر پیاده عنوان کرد و افزود : این عملیات بسته به شرایط و نوع تقاطع ها  با حذف زوایای قائم گردشی ، تنظیم حرکات گردشی با احداث جزیره ، حذف نقاط برخورد بوسیله ایجاد رفیوژ و یا دوربرگردان امکان پذیر می شود. 
و ی با اشاره به اجرای عملیات اصلاح هندسی در ۷ نقطه از محدوده  اظهار داشت  : اصلاح هندسی معبر شهید دوران مابین درب اول و دوم سرخه حصار ، خروجی پمپ بنزین و گاز شهید یاسینی ، غفاری تقاطع دماوند  ،  سیمتری تقاطع دماوند ، احداث پهلوگاه حد فاصل میدان شهدا تا خیابان اقدامی  دو مورد پهلوگاه در بزرگراه شهید یاسینی ،ساماندهی میدان شهید مهتدی  از جمله معابری هستند که  این عملیات اجرا شده است.
وی اظهار داشت : با توجه به نیاز سنجی ها صورت گرفته ، در حال حاضر  عملیات اصلاح هندسی معابر در  ۱۰ نقطه  از منطقه ۱۳  در دستور کار قرار گرفته است.
معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ با اشاره به طرح ساماندهی ایستگاهها و توقفگاههای اتوبوس در سطح منطقه اظهار داشت : تعدادی سرپناه استاندارد جدید در خیابان های پیروزی ، سیمتری نیروی هوایی  و میادین منطقه پیش بینی شده که برا ی تسهیل و راحتی مسافرین که از حمل و نقل عموم استفاده می کنند، اجرا شده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.