اجرای بیش از ۳۵۰۰ متر عملیات لوله گذاری در بزرگراه شهید نواب صفوی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

در راستای جلوگیری از آبگرفتگی در معابر منطقه ۱۰ انجام شد ؛

شهردار منطقه ۱۰ از اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه برای پیشگیری از بروز آبگرفتکی همزمان با آغاز فصل بارش های پاییزی و اجرای عملیات لوله گذاری در بزرگراه شهید نواب صفوی خبر داد .

 
 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ ، فرامرز عظیمی با اعلام این خبر گفت : همزمان با آغاز فصل نزولات جوی و به منظور جمع آوری آبهای سطحی ، رفع مشکل آبگرفتگی و پیشگیری از بروز خسارات احتمالی ، همچنین تسهیل در تردد شهروندان و وسایط نقلیه ، نقاط آبگیر شناسایی شده و در دست اصلاح است .
 
وی افزود : عملیات لوله گذاری به طول ۳۵۰۰ متر در دو محور شمال و جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی حد فاصل خیابان آذربایجان تا خیابان امام خمینی (ره) آغاز شده است .
 
به گفته شهردار منطقه ۱۰ این عملیات براساس طرح مصوب سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال در دست اجراست .
 
وی  در ادامه با تشریح دیگر اقدامات از سوی معاونت فنی و عمران منطقه در بزرگراه شهید نواب صفوی یادآور شد : در ادامه اجرای طرح پایش و نگهدای آسفالت بزرگراهی  ”  TRMS” ، عملیات لکه گیری هندسی به منظور نگهداری صحیح آسفالت و زیرسازی بزرگراهی در محور بزرگراه شهید نواب صفوی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در دست اجراست  .
 
عظیمی همچنین با اشاره به اتمام عملیات درزگیری آسفالت بزرگراهی خاطرنشان کرد :به منظور حفظ و نگهداری کیفی آسفالت بزرگراهی در سطح منطقه بیش از ۱۰ هزار متر طول عملیات درزگیری پلیمبری در دو محور شمال و جنوب بزرگراه شهید نواب صفوی به اتمام رسیده است .
 
شهردار منطقه ۱۰ خاطر نشان کرد : اجرای ۸۶۵۰ متر مربع پیاده روسازی در بزرگراه یادگار امام (ره) و دیگر معابر مهم منطقه با اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی همچنین اجرای عملیات جدول گداری به طول بیش از ۵ هزار متر از دیگر اقدامات حوزه فنی و عمران این منطقه بوده است .
 
عظیمی با بیان این که تمامی فعالیتهای عمرانی اعم از روکش آسفالت، ترمیم نوارهای حفاری، رفع نقاط آبگیر، پیاده روسازی، مرمت پلهای فلزی، هم سطح سازی دریچه ها و… از اولویت های منطقه است خاطر نشان کرد : روند اجرای فعالیت های عمرانی بر اساس رویکرد مدیریت شهری و در راستای تامین رفاه ، آسایش و جلب رضایت شهروندان بر اساس پیامهای شهروندان در سامانه های نظارتی شهرداری تهران و نیاز سنجی از آنان و بازدید های میدانی در حال اجراست.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.