اجرای جشنواره، دور از انتظار سیروان خسروی

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > ایرانی– ممتازنیوز:
سیروان خسروی در حالی در بخش موسیقی پاپ جشنواره فجر به صحنه رفت که مخاطبان او در این اجرا، مخاطبان همیشگی آثارش بودند؛ با همان شور و اشتیاق جوانی.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیروان خسروی با گروه نوازندگانش عصر و شامگاه شنبه ۲۶ بهمن‌ماه جاری دو اجرا در قالب بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در سالن برج میلاد تهران داشت. این درحالی است که او هشتم اسفندماه آتی نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران کنسرت برگزار خواهد کرد.

در اجرای اخیر او نیز همان مخاطبان جوان و نوجوان این‌گونه کنسرت‌ها حضور داشتند که پای ثابت برنامه‌ها می باشند. مخاطبانی که می‌توان گفت بعضی از آن‌ها بیش از خواننده مورد علاقه‌شان در شب کنسرت، آواز می‌خوانند، فریاد می‌زنند و جیغ می‌کشند.

خود سیروان خسروی نیز با اشاره به اینکه معمولا اجراهای در قالب جشنواره، از هیجان به‌نسبت کمتری برخوردار است اما امشب این‌گونه نیست، پس از چند نوبت تاکید و تصریح کرد که کلا در این زمینه تجدید نظر می‌کند!

هیجان موجود در این کنسرت همچون موارد قبلی آن، به حدی بود که خواننده کنسرت خطاب به مخاطبان گفت: ظاهرا صدای شما از من بلندتر است.

گروه هفت (سون)، محسن یگانه و حمید عسگری، از دیگر خوانندگان پاپ مورد علاقه جوانان و نوجوانان می باشند که در روزهای باقیمانده از جشنواره موسیقی فجر در سالن برج میلاد به صحنه می‌روند.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.