اجرای طرح«سیمای فارغ‌التحصیل مطلوب»/توصیف ۷ نقش متفاوت برای دانشجو

۲۹ آبان ،

6-796.jpg

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای طرح«سیمای فارغ التحصیل مطلوب» در این دانشگاه خبر داد.

مهدی فیض در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان افزود: طرح«سیمای فارغ التحصیل مطلوب» از مهمترین فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در آن الگویی برای فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شد و در این طرح سیمای فارغ التحصیل در هفت نقش متفاوت توصیف شد.

وی با اشاره به نقش‌های مختلف یک دانشجو، اظهار کرد: نقش فارغ‌التحصیلان به عنوان یک فرد از جامعه، نقش فردی در امور عبادی و مناسک، عضوی از خانواده، عنصر مولد شغلی در فعالیتهای دانش بنیان، یک عنصر سیاسی اجتماعی در سطح جامعه، فردی در تعامل اخلاقی و اجتماعی با مردم و تعامل با محیط زیست و منابع طبیعی هفت نقش متفاوت در سیمای فارغ التحصیل مطلوب است.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کابردی کشور با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه به اقتضای این ۷ نقش طراحی شده‌اند، خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از موازی کاری‌ها یک متولی خاص معین شده و تقسیم مأموریت‌ها نیز صورت گرفته است.

فیض ادامه داد: برای ۷ نقش متفاوت حدود ۵۰ برنامه در سال تحصیلی ۹۲- ۹۱ آغاز شده و همچنین بالغ بر ۳۱ جشنواره به هر یک از واحدهای استانی اختصاص یافته است که آن واحد استانی موظف به برگزاری آن جشنواره است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.