اجرای طرح بهسازی و نصب گاردریل در بزرگراه های منطقه ۴

۷ م دیماه ،

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور کاهش تصادفات در بزرگراه ها که عمدتا ناشی از سرعت غیرمجاز وسایل نقلیه می باشد،تابلوهای محدودیت سرعت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی نصب شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح بهسازی و نصب گاردریل های این بزرگراه حد فاصل بزرگراه رسالت تا بزرگراه شهید بابایی در دستور کار قرار گرفته است.
میرزایی،در ادامه از احداث ایستگاه تاکسی در مسیر شرق به غرب خیابان شهید ناهیدی و ضلع غربی فرهنگسرای اشراق خبر داد و تصریح کرد: به منظور اجرای طرح یکپارچه سازی سیستم حمل و نقل عمومی و طراحی خطوط محلی،احداث پهلوگاه وسایل حمل و نقل عمومی(تاکسی) در پر رفت و آمد ترین ایستگاه مترو منطقه ۴ احداث شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ با اشاره به کاهش مشکلات ترافیکی خیابان جشنواره و روان سازی ترافیکی محدوده فرهنگسرای اشراق،بیان کرد: در راستای روان سازی ترافیکی و کاهش تصادفات در شبکه و افزایش ضریب ایمنی تردد در سطح منطقه،این معاونت مبادرت به اجرای طرح اصلاح هندسی و احداث چپگرد در میدان والفجر و احداث راستگرد در میدان جشنواره کرد.
وی خاطر نشان کرد: این عملیات در حال حاضر در حال اجراست و با بهره برداری از آن،شاهد ترافیک روانی در ساعات اوج خواهیم بود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.