اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های منطقه ۱۸

۲۶اردیبهشت،

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۸، از اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های این منطقه خبر داد.

 عساری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی های منطقه ۱۸، به منظور رفاه حال شهروندان این منطقه در دستور کار حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح با توجه به بارش های ناگهانی و شدید باران در دههه سوم اردیبهشت ماه در منطقه ۱۸، به منظور رفع آبگرفتگی های واقع در سطح منطقه و رفاه حال شهروندان اجرا خواهد شد.
عساری ادامه داد: اجرای طرح ضربتی آماده باش اکیپ های رفع آبگرفتگی، به منظور تسهیل در تردد وسائط نقلیه و رفع آبگرفتگی های احتمالی در اولویت های شهرداری منطقه ۱۸ است.
وی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت:این طرح با آماده باش اکیپ ها و کارگران خدمات شهری نواحی ۷ گانه با استفاده از ادوات و تجهیزات کامل نسبت به هدایت آبهای سطحی و رفع آبگرفتگی های موجود در معابر هنگام بارش دائم باران و تگرگ به منظور سهولت تردد وسائط نقلیه و رفاه حال شهروندان برگزار می گردد.
عساری در پایان با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۱۸ افزود: آماده باش اکیپ های اجرایی فنی و عمران، شناسایی نقاط آبگیر در سطح منطقه ۱۸، رفع و مرمت این نقاط، رفع آبگرفتگی معابر، از اقدامات شهرداری منطقه ۱۸ در اجرای این طرح است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.