اجرای طرح ضربتی تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در اماکن منطقه ۱۹

اردیبهشت ۱۴۰۳

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹، از اجرای طرح ضربتی تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در اماکن این منطقه خبر داد.

محمدباقر علیزاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: اجرای طرح ضربتی تشکیل گروه‌های مدیریت بحران دراماکن منطقه ۱۹ به منظور توانمند سازی اماکن مسکونی، تجاری و اداری این منطقه در دستور کار ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۹ قرار دارد.
علیزاده با بیان توضیحات بیشترافزود: در این طرح کلاس‌های آموزش مدیریت بحران اماکن با هدف توانمند سازی شهروندان در اماکن مسکونی، تجاری و اداری منطقه ۱۹، به منظور آشنایی هر چه بیشتر آنها با روش‌های خود امدادی و دگر امدادی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: این طرح با برگزاری دوره‌های آموزش اطفای حریق، کمک‌های اولیه و امداد و نجات منطقه ۱۹ در ساختمان ناحیه ۴ شهرداری، درمانگاه‌های خیریه المهدی، بهار آزادگان، شهرداری، دانشکده دندان پزشکی، پروسیل، دانشکده حسابداری در سال ۹۲ اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: اجرای طرح مدیریت بحران منطقه ۱۹ در اماکن تجاری و اداری تا پایان سال ۹۲ به پایان خواهد رسید ولی این طرح در اماکن مسکونی به صورت روتین در سالهای آتی نیز ادامه خواهد داشت. علیزاده در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: طرح ضربتی تشکیل گروه‌های مدیریت بحران در اماکن منطقه ۱۹ با توجه به جمعیت ساکنان اماکن مسکونی، کارکنان اماکن تجاری، کارمندان اماکن اداری و نیاز این اماکن در مواقع بروز بلایا، سوانح و حوادث طبیعی و وقایع بحرانی در سال ۹۲ اجرا می‌شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.