اجرای نمایش “خدای کشتار” با تخفیف نیم بها برای دانشجویان

۲۳اردیبهشت،

نمایش “خدای کشتار” به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و تهیه‌کنندگی محمد قدس به تخفیف نیم بهای برای دانشجویان به صحنه می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از نمایش “خدای کشتار”، این نمایش به نویسندگی یاسمینا رضا، کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و به تهیه‌کنندگی محمد قدس از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری (۲۲تا ۲۵ اردیبهشت ماه)و هفته آینده (۲۹ اردیبهشت ماه تا۲ خرداد ماه) به دانشجویان تخفیف ۵۰ درصدی می‌دهد.
نمایشنامه «خدای کشتار » گفتگو و بحث دو زوج است که پس از دعوای پسرانشان دور هم جمع شده اند تا نقطه پایانی بر ماجرا بگذارند . اما در ادامه، گفتگوی آنها به مشاجرات و درگیری های کلامی بزرگ تری ختم می گردد و اوضاع و موقعیت، شرایط بدتری پیدا می‌کند …
در نمایش «خدای کشتار»سیما تیرانداز، بهاره رهنما، اشکان خطیبی و رضا مولایی نقش آفرینی می کنند. طراحی صحنه‌ این نمایش را منوچهر شجاع بر عهده دارد و آوا فیاض به‌ عنوان مدیر تولید و دستیار کارگردان است.
خدای کشتار به سبب استقبال فراوان از سوی مخاطبان ،برای بار سوم باز تولید شده و این بار بهاره رهنما به جای لادن مستوفی ، هر روز ب غیر از شنبه‌ها ساعت ۲۰ در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.
این نمایش تا تاریخ هفتم خرداد ماه روی صحنه خواهد بود و از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ و پنج‌شنبه و جمعه ساعت۲۱ اجرا می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.