اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی

جام جم آنلاین: مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی فردا – سه شنبه – با حضور رییس جمهوری آغاز می شود.

علی اکبر ولایتی امروز دوشنبه در حاشیه اجلاس شورای مشورتی بیداری اسلامی در هتل آزادی تهران در جمع خبرنگاران گفت: شرکت کنندگان در اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی از سوی دبیرخانه این مجمع دعوت شده اند و قرار است در مدت حضور در ایران از مشهد، اصفهان و تهران بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در این اجلاس تصمیمات تعیین کننده برای زنان اخذ خواهد شد، افزود: پیگیری مشکلات و مسایل مربوط به زنان از مهمترین اهداف این اجلاس است.

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب گفت: امروز بعدازظهر نیز اجلاس شورای مشورتی بیداری اسلامی با حضور پیشکسوتان ۸۰ کشور جهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یک هزارو ۱۸۰ نفر از زنان فعال در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در اجلاس زن و بیداری اسلامی حضور دارند، گفت: در این اجلاس کمیسیون های شش گانه مسائل مربوط به زنان را بررسی می کنند .

ولایتی تاکید کرد: بانوانی که در این اجلاس حضور یافته اند از ۸۰ کشور جهان هستند و ۴۵۰ مقاله به این اجلاس ارایه کرده اند. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.