اجلاس نم در تهران موفقیت دیپلماسی کشورمان را به رخ جهانیان کشاند

دبیر کل جمعیت وعاظین ولایی کشور گفت:‌ برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران نشانگر دیپلماسی موفق کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

عباس امیری‌فر دبیر کل جمعیت وعاظین ولایی کشور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در افتتاحیه اجلاس غیرمتعهدها در تهران گفت:‌ فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راهنمای مظلومان جهان برای رهایی از وابستگی به غرب خواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ بیانات مقام معظم رهبری موجب ارتقا سطح اجلاس و نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در صحنه و فضای بین‌المللی بود.

امیری با بیان اینکه تاثیرگذاری فرمایشات مقام معظم رهبری را باید در انعکاس آن مشاهده کرد، افزود: در فضایی که غرب  به خصوص در سازمان ملل و استفاده از حق وتو ایجاد کرده می‌توان تاثیرگذاری بیانات مقامات معظم رهبری در انعکاس آن به خصوص در رسانه‌های خارجی مشاهده کرد.

دبیر کل جمعیت وعاظین ولایی کشور با اشاره به اینکه برگزاری اجلاس نم در تهران موفقیت دیپلماسی کشورمان را به رخ جهانیان کشاند، خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران که پس از سازمان ملل بزرگترین سازمان جهان به شمار می‌آید آن هم در فضای مناسب نشانگر دیپلماسی موفق کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.