احتمال‌ پیوستن زلاتان و سیلوا به پی‌اس‌جی

 روز گذشته اخباری در مورد توافق دو باشگاه میلان و پاری سن ژرمن برای انتقال این دو بازیکن با مبلغ ۶۰ میلیون یورو منتشر شد.

امروز نیز مینو رایولا، مدیر برنامه های زلاتان و لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، در مورد این انتقال به مذاکره پرداختند اما هنوز خبری در مورد پیشرفت مذاکرات منتشر نشد. پیش از این رایولا اعلام کرده بود که هنوز برای رسیدن به توافق راه زیادی در پیش است.

آنچلوتی که در حال حاضر همراه با تیمش در اردوی اتریش به سر می برد، در مورد انتقال این دو بازیکن به پارک دو پرنس گفت:” احتمال زیادی وجود دارد که زلاتان و سیلوا به پاری سن ژرمن بپیوندند.

این بزرگترین سوال حال حاضر است. همه دنیا می دانند که ما به دنبال این دو بازیکن هستیم. ما در حال کار کردن روی این انتقال هستیم اما هنوز رسمی نشده است. امیدوارم هر چه زودتر این انتقال نهایی شود اما در حال حاضر چیزی در مورد این دو بازیکن نمی توانم بگویم جز اینکه آنها از بهترین های دنیا هستند.”

گفته می شود که پاریسی ها به دنبال به خدمت گرفتن لوکا مودریچ نیز هستند اما آنچلوتی ارائه هرگونه پیشنهاد رسمی برای خرید این ستاره کروات را رد کرد.

” او نیز در حال حاضر یکی از بهترین های دنیاست. او می تواند بازیکن مهمی برای همه تیم ها باشداما هیچ تماسی به طور رسمی گرفته نشده و پیشنهادی ارائه نشده است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.