احتمال انتقال رشته‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف به پردیس تازه

۱۳م اسفند ،

amir kholoosi (5 of 7).jpg

رییس دانشگاه صنعتی شریف از اتمام فاز اول پردیس تازه این دانشگاه در سال آینده خبر داد و گفت:‌در نظر داریم پژوهشکده‌ها و احتمالا تحصیلات تکمیلی را طی سال‌های آینده به این بخش منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا روستا آزاد در مراسم کلنگ‌زنی پردیس تازه دانشگاه صنعتی شریف، با بیان اینکه کلنگ این پردیس در زمینی به وسعت ۶۰ هکتار زده شد، تصریح کرد: امیدواریم کل پروژه تا پنج سال آینده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده است که در فاز اول این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شود، اظهارکرد: در فاز اول اقداماتی همچون تسطیح و محوطه سازی انجام می‌شود که شهرداری تهران آن را متقبل شده است.

وی با بیان اینکه امید است فاز اول این پردیس، سال آینده تمام می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با احداث این پردیس کمبود فضای فیزیکی دانشگاه رفع شود.

رییس دانشگاه صنعتی شریف افزود: ‌در نظر داریم پژوهشکده‌ها و احتمالا تحصیلات تکمیلی را طی سال‌های آینده به این بخش منتقل کنیم.

همچنین، در این مراسم که با حضور سخنگوی شهرداری تهران و جمعی از مسئولان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، نشان ویژه دانشگاه صنعتی شریف به سید محمد هادی ایازی سخنگوی شهرداری تهران اعطا شد.

به گزارش ایسنا پردیس تازه دانشگاه صنعتی شریف در انتهای اتوبان همت و جنب دانشگاه نیروی انتظامی احداث می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.