احتمال تعیین اعضای کمیته تفحص از سازمان چای در هفته آتی/صاحی‌امیری و ابتکار سه‌شنبه به کمیسیون کشاورزی می‌روند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ایرانپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‌طبیعی مجلس با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از سازمان چای در صحن‌علنی بهارستان گفت: با توجه به مشغله کاری کمیسیون کشاورزی در هفته جاری، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای احتمالا در هفته آتی مشخص خواهند شد.

علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از سازمان چای در صحن‌علنی بهارستان، گفت: با توجه به مشغله کاری کمیسیون کشاورزی در هفته جاری، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از سازمان چای احتمالا در هفته آتی مشخص خواهند شد.

وی در ادامه افزود: در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون کشاورزی، صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست مهمان این کمیسیون خواهند بود لذا برنامه کاری کمیسیون کشاورزی یک مقدار تحت‌الشعاع این موضوع است و بنده گمان نمی‌کنم در هفته جاری فرصتی برای تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان چای فراهم شود.

عضو کمیسیون کشاورزی در پایان به محورهای این تفحص اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد غیر قابل دفاع سازمان چای کشور در حمایت از چایکاران و واردات چای در زمان تولید و عرضه این محصول در کشور منجر به ضرر و زیان چای‌کاران شده که سبب دغدغه نمایندگان در این زمینه شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.