احتمال دست داشتن مخالفان دولت اوباما در انفجارهای بوستن

۳۱فروردین۱۳،

کنعانی مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: با توجه به سخنان اوباما در دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر شکست تروریست، از بین بردن القاعده و همچنین برقراری امنیت در این کشور، این احتمال می‌رود که انفجارهای رخ داده واکنشی از سوی رقبای داخلی اوباما و مجموعه جریان‌های سیاسی مخالف علیه وی باشد.

“حسین کنعانی مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به انفجارها در ایالت بوستن آمریکا، گفت: این انفجارها را می‌توان در سخنان اخیر اوباما به مردم آمریکا در دور دوم ریاست جمهوریش جستجو کرد.

وی ادامه داد: با توجه به سخنان اوباما در دوم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر شکست تروریست، از بین بردن القاعده و همچنین برقراری امنیت در این کشور، این احتمال می‌رود که انفجارهای رخ داده واکنشی از سوی رقبای داخلی اوباما و مجموعه جریان‌های سیاسی مخالف علیه وی باشد.

کنعانی مقدم با تاکید بر اینکه این جریانات به دنبال آن می باشند تا اوباما را در موضع ضعف قرار دهند، تصریح کرد:  گروه‌های مخالف برای عدم برقراری امنیت و همچنین فعالیت‌های گروه‌های تروریستی و به جا گذاشتن هزینه‌های سنگین بر دولت آمریکا به این انفجارها اقدام کرده‌اند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه مخالفان اوباما به دنبال ایجاد شرایط جدیدی در این کشور می باشند، خاطر نشان کرد:  نحوه انفجارها، نوع مواد منفجره و انتخاب روز عملیات بیانگر اختلاف جدی در لایه‌های داخلی آمریکا و مخالفان سیاست‌های کنگره این کشور می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.