احتمال دوسالانه شدن کتاب سال دفاع مقدس

جام جم آنلاین: معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اعلام احتمال دوسالانه شدن جشنواره کتاب سال دفاع مقدس، از موکول شدن برگزاری بیستمین کنگره شعر دفاع مقدس به آبان‌ خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن رسولی، معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تعویق مجدد برگزاری کنگره شعر دفاع‌ مقدس به مهر گفت: این تاخیر در حدود پانزده روز است و علت اصلی آن نیز تداخل برخی برنامه‌های در دست اجرای بنیاد است.

وی افزود: با هماهنگی سردار کارگر، ریاست بنیاد در حال برنامه‌ریزی هستیم که این کنگره را در اوایل آبان‌ برگزار کنیم و جزئیات مربوط به آن را نیز در نشست خبری آینده خود اعلام خواهیم کرد.

رسولی همچنین در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت شانزدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس نیز گفت: منوچهر اکبری به عنوان دبیر علمی این دوره از جشنواره انتخاب شده است، اما برگزاری آن در سال‌جاری هنوز مشخص نیست.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: به دلیل مسائل مالی، در شرایط فعلی امکان برگزاری کنگره همچون سایر سال‌ها وجود ندارد و شاید مجبور شویم که کنگره را در سال آینده و به صورت دوسالانه برگزار کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.