احتمال محرومیت ۲ ساله سمیر نصری از بازی در تیم ملی فرانسه

علت این محرومیت رفتار شگفت انگیز و خشمگینانه این بازیکن نسبت به یک خبرنگار است. با این حال ‘ باکاری ساگنا’ از او دفاع کرد و گفت: همه ما انسانیم و مطبوعات بهتر است به این مساله دامن نزنند.

به گزارش دیلی میل، هافبک منچسترسیتی پس از باخت این تیم برابر اسپانیا با خبرنگار خبرگزاری فرانسه درگیری لفظی پیدا کرد و اکنون فدراسیون فوتبال این کشور قصد بررسی این موضوع و اتخاذ تصمیم نسبت به این بازیکن را دارد.

شاید نتیجه بررسی های فدراسیون فوتبال فرانسه، حذف او از تیم ملی این کشور باشد که در این صورت او در جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل حضور نخواهد داشت.

نشست فدراسیون فوتبال فرانسه سه شنبه آینده و دستور جلسه آن بررسی پرونده سمیر نصری و نیز ‘حاتم بن عرفا’ هافبک نیوکاسل و ‘ یان ام ویلا’ از رن و ‘ جرمی منزس’ از پاری سن ژرمن خواهد بود.

نظرسنجی روزنامه فرانسوی اکیپ نشان می دهد که ۵۶ درصد خوانندگان این روزنامه خواستار حذف این بازیکن ۲۵ ساله از تیم ملی کشورشان هستند.

‘ باکاری ساگنا’ که به دلیل مصدومیت تیم ملی فرانسه را در رقابت های یورو ۲۰۱۲ همراهی نکرد در این باره می گوید: نصری باید خشمش را کنترل کند. معمولا اگر مساله ای پیش بیاید که او را آزرده خاطر کند هرچه در ذهنش است به زبان می آورد.

وی خواستار ادامه ندادن این موضوع در رسانه ها شد و گفت که رفتار او واکنشی نسبت به حذف تیمش بوده است و اگر رسانه ها مسئولیت پذیر باشند نباید آن را ادامه دهند.وزن او را در تیم ملی نباید نادیده گرفت. به هر حال همه ما انسانیم.

ورزشی **‌۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۲۶۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.