احتمال پیوستن هولت بی به آرسنال

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

به نقل از فرانس‌پرس، در چند روز قبل خبرها زیادی در مورد استخدام احتمالی «لوئیس هولت‌بی» در مطبوعات آلمان و انگلیس توسط آرسنال انتشار یافتن یافته است. نشریاتی همچون سان، دیلی میل، دی ولت و سریعدویچه سایتونگ نوشتند پس از پرمرته‌ساکر و لوکاس پودلوسکی ، سومین بازیکن ژرمنی‌ در راه ورود به جمع لندنی‌ها است. درج این خبرها سبب شد تا برخی از مقام‌های مسئول واکنش‌ نشان دهند.

به گزارش تفسیری فارس،آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها که تیمش سه‌شنبه (امشب) دیداری انتقامی به خاطر باخت ۲ بر صفر بازی رفت با یاران هافبک ۲۱ ساله از شالکه آلمان در لیگ قهرمانان اروپا دارد، اظهار داشت:‌ اکنون در بازار نقل و انتقالات نمی گردیم،‌ بلکه روی بازی برگشت با شالکه تمرکز می کنیم.

همچنین مارکوس نواک، مدیر برنامه‌های پدیده جوان ژرمن‌ها نیز عنوان نمود: هنوز پیشنهادی رسمی دریافت نکرده‌ایم. اما مایلیم پیش از آغاز سال نو همه چیز در این ارتباط مشخص شود.

وی تایید نمود هولت‌بی با پیشنهاد‌های از لالیگا اسپانیا و چند تیم دیگر انگلیس مواجه است.

هولت‌بی که سابقه ۳ بازی در تیم ملی بزرگسالان آلمان را دارد، خود نیز گفت: این موضوع جنجالی است که رسانه‌ها ساخته‌اند. من همیشه گفته‌ام که آبی و سفید (شالکه) هستم و خواهم ماند.اکنون هم روی بازی مهم تیمم با لندنی‌ها در لیگ قهرمانان تمرکز می‌کنم.

بیان این اظهارات از طرف وی در حالی عنوان می شود که هولت‌بی پیش‌تر برای حضور در تیمی بزرگ از لیگ جزیره سخن علاقه نشان داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.