احتکار برنج توسط موسسه مالی و اعتباری

۱۱اردیبهشت،

بینا- انتشار یافتن خبر احتکار برنج توسط یکی از موسسات مالی و اعتباری که هفته قبل در محافل خبری رسانه ای شد بار دیگرنگاه ها را به سوی بانک مرکزی جلب کرد تا برخورد قاطعانه دیگری از سوی این بانک صورت بگیرد.

به گزارش بنکر (Banker)، روز‌های پایانی هفته قبل خبری در محافل رسانه ای بانکی پیچید با این مظنون که یکی از موسسات مالی و اعتباری که بنا بر اعلام پایگاه اینترنتی بانک مرکزی به موسسه اعتباری در شرف تاسیس ارتقا یافته است برنج احتکار کرده است.
گفته می گردد سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی تخلفات اقتصادی این موسسه مالی و اعتباری که سرپرستی آن در مشهد واقع شده است.
موسسه مالی و اعتباری مذکور منابع جمع آورری شده از سطح کشور که را صرف خرید و فروش ملک و زمین کرده است تا از این طریق سود سرشاری نصیب مدیران و سهامدارن خود کند.
این خبر تداعی کننده تخلفات مدیران موسسات مالی و اعتباری دیگری بود که سال قبل با افزایش تخلفات لغو مجوز شدند.موسسات مالی و اعتباری که سپرده های مردم را در راه آهن آمریکا و همچنین بازار سکه و ارز سرمایه گذاری کردند و بنا به نقل از ابراهیم درویشی معاونت نظارتی بانک مرکزی ضربه بزرگی به اقتصاد کشور زدند، حال با توجه به این اقدام متخلفانه از سوی این موسسه اعتباری در شرف تاسیس انتظار می رود اقدام قاطعانه بانک مرکزی در برخورد و لغو مجوز موسسه مذکور صورت گیرد .
جریمه ۲۰ میلیارد تومانی که گفته می گردد برای این اقدام انجام گرفته است بسیار کم بوده و مطمئنا جریمه مذکور از سپرده های مردم و سهامدارن پرداخت می گردد./ هادی نادرزاده استاد/اخبار بانک

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.