احداث باغ راه و پاتوق محله از برنامه های اجرایی منطقه ۱۵ است

احداث پنج باغ راه و دو پاتوق محله در سطح محدوده منطقه ۱۵ طی سال های ۹۰ و ۹۱ از برنامه های اجرایی در سطح محدوده منطقه ۱۵ می باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، نادر لطفی رئیس اداره خدمات شهری و فضایی سبز منطقه ۱۵ در تشریح مهم ترین اقدامات حوزه های سبز طی سال های ۹۰ و ۹۱ گفت: احداث باغ راه های خاور شهر، قائم، آل ابراهیم، خاوران، کوهسار و پاتوق محله های محمدی و خاور شهر از جمله این اقدامات است.
لطفی در ادامه تصریح کرد: احداث چهار بوستان شهری، با پیرایی ۱۹ بوستان، اجرای شبکه آب خام جهت آبیاری فضای سبز به طول ۷۰ هزار متر، احداث آبنما در بوستان ها و میادین، تهیه و نصب مبلمان پارکی و آلاچین در ۲۵ بوستان، کاشت و توسعه فضای سبز به مساحت ۱۹ هکتار از برنامه ها اجرای منطقه است.
رئیس اداره فضای سبز منطقه ۱۵ افزود: احداث ۶۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها و نور پردازی پل های سواره و عابر رو، ساختمان ها و مساجد سطح منطقه از دیگر فعالیت های شاخص این حوزه است.
 وی در ادامه افزود: شهرداری منطقه به منظور ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان اقدام به احداث بزرگترین زمین چمن منطقه در بوستان آزادگان کرده و در صدد است تا با ایجاد امکاناتی نظیر رختکن، سرویس بهداشتی و پیست دو میدانی در اطراف زمین چمن یاد شده شرایط مناسبی را برای اقشار مختلف به ویژه ورزشکاران در محوطه ای بسیار مناسب و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین محل به دلیل واقع شدن در بوستان آزادگان فراهم آورد.
گفتنی است، در حال حاضر ۴۵ زمین چمن مصنوعی در سطح محدوده منطقه فعال و در حال بهره برداری توسط شهروندان می باشد که بالاترین آمار در سطح مناطق ۲ گانه است.
لطفی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری منطقه ۱۵ همچنین اقدام به باز پیرایی ۱۳ بوستان در منطقه کرده است./ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.