احداث ۳۰ درصد مدارس کشور توسط خیرین

جام جم آنلاین: رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، با بیان اینکه خیرین در عرصه ساخت و احداث مدارس بیش از دولت سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اذعان داشت: ۳۰ درصد از کل مدارس کشور توسط خیراندیشان احداث شده است .

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور ،  محمدرضا حافظی در بیست و هشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم در حسینیه محله قاضی شهرستان دماوند در جمع دو هزار معلم شاغل و بازنشسته اظهار داشت: کشورها را انسانها می‌سازند و انسانها نیز در دستان توانمند معلمان تربیت و پرورش می‌یابند.

وی با اشاره به روز تکریم و تجلیل مقام شامخ معلم افزود: امروز روز بزرگداشت گروهی است که مسئولیت انسان‌سازی کشور را عهده دارند و استاد شهید مرتضی مطهری را به عنوان عالمی دانا و با فضیلت، فقیه، فاضل، نویسنده، محقق و فیلسوفی بزرگ و عالیقدر الگوی خود قرار داده‌اند.

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: در حال حاضر ۱۲۵ هزار خیر مدرسه‌ساز وجود دارد که پرچم مبارزه با جهل و نادانی را در دستان خود گرفته‌اند و برنامه‌ریزی شده تا تعداد این خیرین، به ۱۳ میلیون نفر افزایش یابد و هر کسی با هر توان مالی، بتواند در ثواب این کار شریک شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.