احساس تنهایی قلعه‌نویی در استقلال

جام جم آنلاین: عشق استقلال و تشویق‌های بی‌امان تماشاگران آبی از جمله دلایلی بود که بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال را پس از سه سال رقم زد؛ بازگشتی که گرچه در نگاه اول برای این مربی پرافتخار آسان می‌نمود، اما به واقع قلعه‌نویی سخت‌ترین سال حضورش در استقلال را پیش‌رو دارد.

استقلال امسال هم دست‌کم در دو میدان سخت و دشوار باید بجنگد، نخستین میدان پیش‌روی آبی‌ها، لیگ برتر است؛ جایی که هوادار آبی چیزی جز قهرمانی از مربی مورد علاقه خود نمی‌خواهد. اما آیا شرایط برای تحقق این آرزو مهیاست؟

گرچه در توانایی فنی قلعه‌نویی هیچ تردیدی نیست، اما وقتی اردوگاه رقیب تا بن دندان مسلح شده و رقیبانی چون تراکتورسازی و سپاهان با توپ پر به استقبال لیگ برتر می‌روند و بی‌پولی امان باشگاه شما را بریده باشد،هر مربی دیگری هم جای قلعه‌نویی باشد بشدت احساس خطر کرده و صدای اعتراض خود را رسانه‌ای می‌‌کند: «من را به علت بی‌پولی خودشان و نه به خاطر توانایی فنی‌ام به استقلال آوردند».

مدیران باشگاه تا اینجای کار نه‌تنها نتوانسته‌اند بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی را جذب کنند که توافق اولیه با قاسم دهنوی هم به علت تهی بودن حساب باشگاه به پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی منجر شد.

این در حالی است که قلعه‌نویی هنوز ذخیره‌های مطمئنی برای دروازه‌بان و دو دفاع متوسط خود نیافته و خبری هم از جذب جانشین برای آندرانیک تیموریان نیست.

در این شرایط تصور کنید استقلال باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود؛ میدانی که در آن تیم‌های حوزه خلیج‌فارس تا دلتان بخواهد با تکیه بر دلارهای نفتی سرسختانه به فکر درخشش در عرصه قاره هستند.

اما قلعه‌نویی که این روزها بدجوری در باشگاه احساس تنهایی می‌کند، هنوز هم امیدوار است در روزهای باقیمانده نقل و انتقالات یکی به داد او و اعتبارش برسد و با جذب چند بازیکن و حفظ دیگر بازیکنان فصل گذشته با دست باز به استقبال روزهای سخت پیش‌رو برود.

امید توفیقی – گروه ورزش


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.