احسان حدادی در لیگ الماس دوم شد/ ورودی A باز هم به دست نیامد

۲۳خردادماه،

پرتابگر المپیکی ایران در لیگ الماس “اسلو” دوم شد اما نتوانست ورودی A مسابقات جهانی را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، احسان حدادی که برای دومین بار در سال جاری در لیگ الماس نروژ شرکت کرده بود این بار در شش پرتاب خود چهار خطا داشت که در پرتاب اول رکورد ۶۴ متر و ۶۳ سانتی متر را ثبت کرد و در پرتاب پنجم خود به رکورد ۶۴ متر و ۱۲ سانتی متر رسید تا با پرتاب اول خود به مقام دومی این رقابت ها برسد.

حدادی که در لیگ الماس یوگن هم رکورد ۶۵ متر و ۶۳ سانتی متر را ثبت کرده بود باز هم نتوانست در “اسلو” ورودی A مسابقات جهانی که ۶۶ متر است را به دست آورد.

گرد کانتر استونیایی که برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ در لیگ الماس شرکت کرده بود، با رکورد ۶۵ متر و ۵۲ سانتی متر اول شد. رابرت اوربانیک از لهستان هم با رکورد ۶۴ متر و ۵۸ سانتی متر مقام سومی را از آن خود کرد. همچنین رابرت هارتنیگ آلمانی، قهرمان المپیک لندن که درمرحله قبل لیگ الماس در یوگن با رکورد ۶۹ متر و ۷۵ سانتی اول شده بود در این مسابقات حضور نداشت هر چند اسم این پرتابگر در لیست اولیه مسابقه قرار داشت.

پیتر مالاخوفسکی لهستانی که چهارمین پرتابگر دیسک برتر جهان است و در یوگن آمریکا هم با رکورد ۶۸ متر و ۱۹ سانتی متر رتبه دوم را به دست آورد این بار سه پرتاب در نروژ داشت که هر سه پرتاب او خطا شد و در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت.

در این مرحله از مسابقات ۱۰ پرتابگر با هم رقابت کردند.

به گزارش ایسنا، مسابقات جهانی دوومیدانی قرار است مرداد امسال در روسیه برگزار شود که تا کنون حدادی توانسته در مسابقات ویرجینیا با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۲ سانتی مر ورودی B این رقابت ها را کسب کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.