احضار رییس جمهور از سوی مجلس ممکن است به اختلافات داخلی دامن بزند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد کازرون گفت: سوال از رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نظام نمی باش و ممکن است به اختلافات داخلی دامن بزند.

امین عباسی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه از وظایف مجلس است که از رییس جمهور سوال کند اظهار داشت: از نمایندگان محترم تقاضا دارم که به این سوال بنده پاسخ دهند و آن این است که جرا اکنون که چند ماه از عمر دولت باقی مانده رییس جمهور را به مجلس دعوت نموده اند.

وی با مطرح نمودن این سوال که چرا در این برهه حساس ، طیف خاصی از نمایندگان می خواهند از رییس قوه مجریه سوال بپرسند افزود: سوال از رییس جمهور در شرایط حاضر جامعه و مملکت به نفع نظام نمی باش و ممکن است به اختلافات داخلی دامن بزند چراکه در اینمدت کوتاه رییس قوه مجریه بری رفع مشکلات چه دستور العملی را می تواند پیاده کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد کازرون با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبریکه فرمودند بحث اختلافات را به داخل مردم نکشانید تصریح نمود: از نظر اخلاقی این کار مجلس مردود است چرا که ممکن است دامنه اختلافات به داخل جامعه کشیده شده ومردم متضرر بشوند.

عباسی در پایان خاطرنشا نمود: اگر جای نمایندگان محترم بودم مصلحت نظام را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح می دادم چراکه برای پا گرفتن و ابرقدرت شدن جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شهدای بسیاری را تقدیم نموده ایم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.