احمدی‌نژاد در اولین و آخرین جلسه هیئت دولت + تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

اولین جلسه هیئت دولت نهم در روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۴ و آخرین جلسه هیئت دولت دهم در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران اولین جلسه هیئت دولت نهم در روز پنجشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۴ و آخرین جلسه هیئت دولت دهم در روز پنجشنبه ۱۰ مرداد به ریاست محمود احمدی‌نژاد برگزار شد.

بر اساس رویه احمدی‌نژاد به عنوان رئیس‌جمهور جلسات ابتدایی و انتهایی هیئت دولت در دو دوره ریاست جمهوری‌اش در جوار بارگاه نورانی امام رضا(ع) برگزار شد.

** اولین جلسه هیئت دولت نهم در شهریور ۸۴

اعضای هیئت دولت در اولین نشست خود به ریاست محمود احمدی‌نژاد در جوار ملکوتی امام رضا(ع)، لایحه تاسیس”صندوق مهر امام رضا(ع)” را تصویب کردند.


** آخرین جلسه هیئت دولت دهم در مرداد ۹۲

احمدی‌نژاد در پایان آخرین جلسه هیئت دولت دهم و در تشریح مصوبات این جلسه گفت: در این جلسه قرار شد، مطالعه منطقه آزاد ویژه اقتصادی در شمال شرق کشور واقع در منطقه سرخس انجام شود و لایحه آن به مجلس شورای اسلامی فرستاده شود.

وی همچنین با اشاره به سخنان برخی اشخاص مبنی بر پایان یافتن فعالیت دولت دهم اظهار داشت: کار تمام نشده است، زیرا مأموریت انسان ازلی و ابدی است؛ تا زنده هستیم در اصول خود پایبندیم.

احمدی‌نژاد با تشکر از اعضای هیئت دولت برای فعالیت و خدمت در دوران هشت سال قبل گفت: پاکی، کار برای خدا، صداقت، کار برای حکومت جهانی، پافشاری بر ارزش‌ها، خدمتگزاری به مردم، ساده‌زیستی و عدم ورود فعالیت‌های اقتصادی به نفع خود، عهد میان اعضای دولت بود که قریب به اتفاق آنها به عهد خود وفادار بودند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.