احمدی نژاد:سنت حسنه شهید رجایی را احیا کردیم

خبرگزاری آریا-  رییس جمهور با تاکید بر اینکه سفرهای استانی به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی برپا شده و انجام می شود، گفت: سفرهای استانی امروز در کشور نهادینه شده و به عنوان راه و رسم خدمتگزاری ادامه پیدا خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (پنج شنبه) در جریان صدمین سفر استانی هیات دولت در اجتماع پرشور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در صحن جامع رضوی حرم مطهر، خراسان رضوی را مرکز اندیشه علوی و نبوی عنوان کرد و گفت : به فضل الهی از این دیار اندیشه مهدوی نیز به زودی به عالم منتشر خواهد شد .
رییس جمهور با بیان اینکه مردم خراسان صدها سال یار و یاور امام رضا (ع) بودند و او را چون دری گرانبها در آغوش گرفته اند، گفت: مردم این خطه توانستند از گذر سختی ها اندیشه و نگاه نورانی امام رضا (ع) را به بشریت معرفی کرده و با استعانت از امام هشتم در دامان خود هزاران عالم اندیشمند، ادیب ، متفکر و مجاهدان بزرگ را تربیت کردند و در راه استقرار حاکمیت ولایت از جان و موجودیت خود مایه گذاشتند.
دکتر احمدی‌نژاد رییس‌جمهور در ادامه با اشاره به انجام صدمین سفر استانی هیات دولت، اظهار داشت : خدا را سپاسگزارم که صدمین سفر استانی هیات دولت به این استان و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) انجام می شود.
رییس‌جمهور اظهار داشت: سفرهای استانی را شهید رجایی که انسانی ماندگار و درخشنده در عرصه های مدیریت مردمی بود، پایه گذاری کرد و در دوران کوتاه مدیریت خود با اعضاء دولت به استان های گوناگون کشور سفر کرد و تمام وجودش را وقف مردم کرد .
احمدی نژاد تصریح کرد: اولین جلسه استانی دولت نهم برای تبرک و برای بهره جستن از لطف و عنایت امام رئوف در آستان آن عزیز برگزار شد و لطف آن امام باعث شد که خادمان ملت شبانه روز تلاش کرده و تمام وقت خود را وقف ملت عزیز ایران و آرمان های بلند انقلاب اسلامی کنند.
رییس جمهور با بیان اینکه پس از شهید رجایی این سنت حسنه در کشور مغفول ماند، گفت: دولت نهم و دهم و به تاسی از فرهنگ پیامبر و اهل بیت گرامی او و اندیشه های امام عزیز و رهبری گرانقدر انقلاب، این سنت حسنه را مجدداً احیا کرد.
رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه سفرهای استانی در اصل به دنبال تحقق اهداف دولت های نهم و دهم که همان اهداف انقلاب اسلامی است، بود، اظهار داشت: در ابتدای سفرهای استانی برخی افراد تصور نمی کردند که اساساً این سفرها شکل بگیرد و بخواهد ادامه پیدا کند؛ به طوری که بعضی از همکاران ما در دولت که بعدها به دلایلی دولت را همراهی نکردند، پس از اولین سفر استانی با ادامه این سفرها مخالفت کردند و می گفتند مگر می شود دولت با تمام اعضای کابینه به استان ها و شهرها سفر کند و پاسخگوی مردم باشد؟
احمدی‌نژاد افزود: امروز به فضل الهی در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) صدمین سفر استانی دولت را برپا کرده و اعلام می کنیم که سفرهای استانی در این کشور نهادینه شده و به عنوان راه و رسم خدمتگزاری ادامه پیدا خواهد کرد .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.