احمدی‌نژاد بی‌حساب و کتاب نشان‌های ملی را حراج کرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه اعطای نشان لیاقت به مسئولان دولتی از سوی احمدی‌نژاد با هیچ شاخصه‌ای تطابق ندارد، گفت: خودشیرینی احمدی‌نژاد از جیب بیت‌المال به هیچ وجه پسندیده نیست.

خانه ملت نوشت: کمال‌الدین پیرمؤذن با انتقاد از آخرین اقدام رئیس‌جمهور در اعطای نشان لیاقت و اهدای هزار و یکصد سکه طلا به ۱۱ تن از اعضای هیأت دولت، گفت: انتخاب حسن روحانی، نه بزرگ مردم به احمدی‌نژاد و سیاست‌های وی و کابینه‌اش بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات پیامبر اسلام(ص) افراطی‌ها بهره‌ای از اسلام نمی‌برند، افزود: اقدام اخیر احمدی‌نژاد در اعطای نشان لیاقت به وزرای خود، بر خلاف تفکرات مردم در جامعه است.

وی با تأکید بر اینکه اعطای نشان لیاقت به وزرا از سوی احمدی‌نژاد با هیچ شاخصه و شرایطی تطابق ندارد، تصریح کرد:‌ به‌طور حتم باید مشخص شود که اعطای نشان به وزاری دولت با چه شاخصی صورت گرفته و یقین بدایند که دولت در این رابطه هیچ توجیهی ندارد.

پیرمؤذن با بیان اینکه معلوم نیست که با توجه به مشکلات اقتصادی و صنعتی کشور، وزرای اقتصادی دولت به چه حقی نشان لیاقت دریافت کرده‌اند، گفت: خودشیرینی احمدی‌نژاد از جیب بیت‌المال به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی ادامه داد: شخصی که شعارش ساده‌زیستی بوده و در اوایل دولت نهم تنها نان خشک و سیب‌زمینی مصرف می‌کرده، برازنده نیست که در اواخر عمر دولتش از کیسه ملت به دوستان خود ببخشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اعلام اینکه اعطای بی‌سابقه سکه و نشان لیاقت به وزرا آخرین اشتباه احمدی‌نژاد در افکار عمومی است، یادآور شد: به‌طور حتم این‌گونه اقدامات با سیاست و تفکرات علوی مغایرت دارد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.