احمدی‌نژاد تاکید نمود: لزوم مستندسازی تجارب iبه‌دست آمده از بازسازی مناطق زلزله‌زده

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

forootan (6 of 25).jpg

رییس‌جمهور کشورمان، بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی را موفقیت‌آمیز و مثبت ارزیابی نمود و از مسئولان مربوطه خواست تجارب ارزشمندی را که در زمینه احداث و بازسازی این مناطق iبه دست آمده است، مستندسازی نمایند تا از آن بتوان در مدیریت بحران در سایر مناطق کشور نیز استفاده نمود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمود احمدی‌نژاد ظهر پنج‌شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی در جلسه بررسی وضعیت بازسازی این مناطق با بیان اینکه iبه لطف خدا، کارهای بازسازی و اسکان بسیار خوب جلو رفته است، iبه دست‌اندرکاران بازسازی این مناطق پیشنهاد نمود که کار بازسازی در مناطق زلزله‌زده را iبه‌طور جامع و کامل iبه پیش ببرند تا وقتی بازسازی‌ها همه شد، طرح‌های iبهسازی و هادی مناطق زلزله‌زده نیز کامل شود و در پایان چهره منطقه iبه طور کامل تغییر کند.

وی ادامه داد: لازم است تجارب ارزشمندی که در زمینه احداث و بازسازی مناطق زلزله‌زده این استان iبه دست آمده در عرصه مدیریتی کشور مستندسازی شود تا برای مدیریت حوادث و بحران‌ها در آینده قابل استفاده باشد.

رییس‌جمهور با اشاره iبه وعده خود برای بازدید دوباره از مناطق زلزله‌زده در اواخر آذرماه اظهار نمود: امیدوارم تا آن وقت دیگر هیچ خانواده‌ای که خانه‌هایشان در زلزله آسیب دیده، بدون خانه و سرپناه نباشد.

احمدی‌نژاد همچنین از مسئولان بنیاد مسکن خواست تا علاوه بر بازسازی همه منازل آسیب‌دیده، برای جوانانی که قصد ازدواج دارند نیز تسهیلات تامین نمایند تا آنان نیز بتوانند از مسکن مناسب برخوردار باشند.

در این جلسه، وزرای نیرو و راه و شهرسازی، رییس بنیاد مسکن، رییس سازمان هلال احمر، استاندار و مسئولان سایر دستگاه‌های مرتبط گزارش تفسیریی از عملکرد خود در مناطق زلزله‌زده ارائه نمودند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.