احمدی‌نژاد ساختمان لادن را تخلیه کند

فروردین ۱۴۰۳

این که عده ای اشخاص که در قبل با یکدیگر کار می کرده اند در محلی دورهم جمع شوند بلامانع است اما اگر این جلسه در ساختمانی برگزار شود که متعلق به دولت بوده این کار خلاف قانون و مقررات است.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛عوض حیدرپورشهرضایی در گفت و گو با خانه ملت با اشاره به تشکیل جلسات هیئت دولت سابق در ساختمان لادن گفت: این که عده ای اشخاص که در قبل با یکدیگر کار می کرده اند در محلی دورهم جمع شوند بلامانع است اما اگر این جلسه در ساختمانی برگزار شود که متعلق به دولت بوده این کار خلاف قانون و مقررات است.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در مجلس نیز تاکید شد که به هیچ عنوان چیزی به عنوان دفتر رییس جمهور سابق وجاهت قانونی ندارد و تحت این عنوان دولت سابق نمی توانند در یک محل دولتی دور یکدیگر جمع شوند و جلسه تشکیل بدهند.

حیدرپور تصریح کرد: اگر ساختمانی برای این جلسات در نظر گرفته شده است باید با مجوز دولت فعلی باشد و علی القاعده دولت یازدهم اجازه ای به این اشخاص برای تشکیل جلسه در دفتر رییس جمهور سابق نداده است.

وی ادامه داد: حضور این اشخاص در دفتر رییس جمهور سابق و ساختمان لادن حضوری غیر قانونی و به تعبیری مجرمانه است.

حیدرپور با بیان این که اگر این جلسات در ساختمانی که متعلق به دولت است بدون مجوز دولت فعلی تشکیل شود، این اقدام غیر قانونی است ، افزود: صرف این مسئله که حضار این جلسات مطرح کنند که مجوز این حضور در زمان دولت سابق- یعنی زمان فعالیت خودشان- صادر شده، کافی نیست و دولت سابق نیز حق چنین تجویزی نداشته است که اموال دولتی را در اختیار عده ای خاص بگذارد که از اساس امروز مسئولیت اجرایی ندارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: دولت یازدهم باید به طور صریح به تشکیل این جلسات در ساختمانی دولتی رسیدگی کند و به آن ها تکلیف کند که ساختمان را تخلیه و محل دیگری را برای این گعده در نظر بگیرند.

آفتاب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.