احمدی‌ نژاد:تجربه ها را به دولت بعد می دهیم

۲۸خردادماه،

رییس‌جمهور گفت: دولت آماده است که همه تجربیات و کارها را به خوبی و کامل به دولت آ‌ینده و رییس جمهور منتخب ملت انتقال دهد.

 رییس‌جمهور گفت: دولت آماده است که همه تجربیات و کارها را به خوبی و کامل به دولت آ‌ینده و رییس جمهور منتخب ملت انتقال دهد.

محمود احمدی‌نژاد پس از دیدار حجت الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سنت خوبی گذاشته شده که مسئولین به منتخب ملت تبریک می‌گویند و بنده نیز از این سنت خوب، پیروی کردم و خدمت برادر عزیزمان آقای روحانی که امروز مفتخرند که منتخب ملت باشند، رسیدم تا هم عرض تبریک مجدد و هم اعلام آمادگی این دولت برای انتقال تجربیات و کارها به آقای روحانی و همکاران وی و نیز اعلام آمادگی برای کمک به رییس جمهور منتخب و دولت وی داشته باشم.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: گفت‌وگوهای خوبی با یکدیگر داشتیم و تاکید می‌کنم که دولت آماده است همه کارها را به خوبی و به صورت کامل به دولت آینده و آقای روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت انتقال دهد.

حسن روحانی با تشکر از حضور احمدی‌نژاد گفت: در حقیقت این حضور برای بیان تبریک پیروزی ملت ایران بود ولی در این فرصت گزارشی کلی از آخرین وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور ارائه و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دوره انتقالی نیازمند همکاری و همفکری است و به فضل الهی همه زمینه‌ها برای انجام این موضوع آماده است.

وی افزود: همچنین در این دیدار مقرر گردید نقطه نظرات و اطلاعات دستگاههای مختلف منتقل شود و نیز قرار شد جناب دکتر احمدی نژاد و بنده دو نفر مشخص کنیم که به عنوان رابط در دوره انتقالی، به طور مداوم با هم ارتباط و تبادل اطلاعات داشته باشیم تا اطلاعات موجود به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

رییس جمهور منتخب مردم گفت: البته این ارتباط همچنان ادامه خواهد داشت و بنای دولت بنده این خواهد بود که از تجربیات همه دولت‌های قبل استفاده و بهره‌برداری کند.

وی افزود: این اتفاقات آغاز بسیار خوبی بود که با کمک هم این دولت را به دولت بعدی انتقال دهیم.

در این دیدار که بیش از یک ساعت در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت بطول انجامید دو طرف مهمترین وضعیت اقتصادی و سیاسی جامعه را مورد بحثو تبادل نظر قرار دادند.

خبرگزاری ایسنا


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.