احمدی نژاد پدر همه را درآورد

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

حجت الاسلام مهدی طائب شب گذشته در حاشیه همایش نهم دی در ورامین در پاسخ به سوالات مردمی دربارهٔ عوامل فتنه در جامعه اسلامی اظهار داشت: باید توجه داشت که فتنه شیعی و غیرشیعی ندارد بلکه فتنه یعنی گم کردن امام و مشابه حق را به میدان آوردن، به طوری که مردم فکر کنند که این حق است و حق را فقط با ایمان به ولی فقیه می توان شناخت.

عامل فتنه در بی بصیرتی افراد است
مسئول قرارگاه عمار افزود:‌ عامل فتنه در بی بصیرتی افراد است و باید توجه داشت که علم و بصیرت به معنای آگاهی است. بصیرت به دنبال مصداق شناسی است اما علم به شناخت کلی از مسائل اطلاق می شود. اگر می خواهیم بصیرت خود را بالا ببریم باید مصداق شناس باشیم. اگر ملت ایران می خواهد فتنه را از بین ببرد، لازمه آن بصیرت است و اگر زمان کافی برای کسب بصیرت نبود، ایمان به ولی منجی انسان و جامعه اسلامی می شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری دباره نقش خواص در فتنه بیان داشت: خواص کسانی هستند که دارای بصیرت هستند اما عوام به افرادی اطلاق می شود که بصیرت ندارند و خواص باید نسبت به بصیر کردن عوام تلاش کنند و عوام نیز مطیع سخنان ولی فقیه شان باشند تا از گردنه های فتنه با سلامت بگذرند.

برخی در فتنه ۸۸ در پازل دشمن حرکت کرده و برخی پازل گذار بودند
طائب در پاسخ به سوال دیگری با تشریح نقشه فتنه گران برای براندازی نظام اسلامی تأکید کرد: برخی در فتنه ۸۸ در پازل دشمن حرکت کرده و برخی پازل گذار بودند اما اصل حرکت برای براندازی نظام اسلامی بود به طوری که برخی از این افراد از قبل هم می دانستند که رأی ندارند اما بر اساس یک طراحی از پیش تعیین شده در انتخابات شرکت کرده و تقلب را در دستور کار خود قرار دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: کسی این مسأله را مطرح کرد که نخست وزیر دوران امام بود و برخی را به شک انداخت که مگر می شود که این انسان دورغ بگوید و دقیقا همان فتنه زمان پیامبر(ص) در سال ۸۸ پیاده گردید.

وی گفت: قطعا پازل گذار اصلی فتنه آمریکا و اسراییل بودند و فتنه ۸۸ یکی از پیچیده ترین فتنه های تاریخ بود و این فتنه حاصل کار یک روز و دو روز نبود بلکه بر روی آن کار عمیق صورت گرفته بود.

ملت ایران باید به دنیا درس بصیرت را آموزش دهد
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:‌ مقام معظم رهبری پس از فتنه سال ۱۳۸۸ فرمودند که ملت ایران باید به دنیا درس بصیرت را آموزش دهد زیرا در این فتنه، آنقدر دشمن سرمایه گذاری کرده بود که تصور نمی کرد مردم بتوانند مقابل آن بیاستند و حقیقتا نه دی نظام اسلامی را واکسینه کرد.

نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری دشمن را به مخمصه انداخته است
وی در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ نرمش قهرمانانه مدنظر مقام معظم رهبری اظهار داشت: نرمش قهرمانانه رهبری از جنس صلح حدیبه پیامبر اسلام(ص) است و نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری دشمن را به مخمصه انداخته است و دشمن به هر طرف حرکت می کند، ضرر خواهد کرد و انشاالله پس از صلح حدیبه، فتح المبین ملت ایران رقم خواهد خورد.

طائب در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ رابطه ایران و آمریکا گفت: امام(ره) هیچگاه مذاکره با آمریکا را رد نکردند و بیان داشتند اگر این کشور آمد و تمام اموال ایران را پس داد و خواستار ارتباط برابر با جمهوری اسلامی شد، مذاکره خواهیم کرد و مقام معظم رهبری هم در حال رصد شرائط هستند که اکنون میزان قدرت ایران و آمریکا در کجا قرار دارد و باید در این مذاکرات نحوه صحبت کردن برابر بوده و آمریکا از خوی سلطه طلبانه خود دست بردارد اما مذاکرات ایران و آمریکا می خواهد این موضوع را ثابت کند که ایران به دنبال سلاح و بمب هسته ای نیست.

وی ادامه داد: در این مذاکرات سه موضوع به خوبی روشن می شود که اولا داستان هسته ای برای غرب بهانه است و ثانیا اگر امروز ایران تحریم است به خاطر بد حرف زدن ما نیست و ثالثا برای همه جهان حقانیت ایران و ظلم مستکبران مشخص خواهد شد.

این مسئول با انتقاد از برخی از مسئولین که معتقدند با حمله اتمی آمریکا به ایران سیستم دفاعی ما دچار مشکل می شود تصریح کرد: امروز بمب اتم کارایی ندارد و جوانان این مرز و وبوم در هشت سال دفاع مقدس با کم ترین امکانات دشمن را بر زمین زد.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد گفت:‌ احمدی نژاد پدر همه را درآورد و با ماشینی که حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر در ساعت بود، ۲۰۰ کیلومتر می رفت و این سبب می شد که همه در این ماشین فشار زیادی را تحمل کنند.

فتنه فرهنگی به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی است
طائب در پاسخ به سوال دیگری دربارهٔ فتنه فرهنگی دشمن نیز اظهار داشت: فتنه فرهنگی رییس داخلی ندارد و مستقیما از مرکز فتنه یعنی آمریکا و اسراییل هدایت می شود که به دنبال تغییر سبک زندگی اسلامی و قطع ارتباط مردم با ائمه اطهار و دین است.

وی یادآور شد: دشمن بدون دلیل بر روی ماهواره و اینترنت سرمایه گذاری نمی کند و سعی دارد تا جوانان این مرز و بوم را بی حیا کند که اگر به این هدف برسد، دین دچار تزلزل می شود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.