احمقانه‌ترین روش درمان افسردگی در آمریکا

۱۳م اسفند ،

این آمریکایی می ‌گوید هنگامی که نامزد خود جسیکا را از روی صخره هل داده، او از ترس جیغ می‌ کشیده و همین تخلیه هیجانی در رفع افسردگی نامزدش بسیار موثر بوده است.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، هر کدام از مشاوران خانوادگی و روانشناسان ممکن است برای حل مشکل مهمی چون افسردگی، پیشنهادات و نسخه های متفاوتی داشته باشند اما قطعا هیچکدام پیشنهاد نمی کنند فرد مورد نظر از یک ارتفاع بسیار به پایین پرت شود.

اما چند نوجوان امریکایی ادعا می‌ کنند که برای مقابله با افسردگی بهترین روش پرش ناگهانی از صخره‌‌هایی به ارتفاع ۱۰۰ متر در ایالت یوتای امریکاست. به همین خاطر یک جوان امریکایی برای از بین بردن افسردگی نامزدش، او را به لبه پرتگاهی در یوتا برد و با استفاده از طناب وی را از بالای صخره به پائین پرتگاه هل داد.

این آمریکایی با نام کریگتون برد می ‌گوید هنگامی که نامزد خود جسیکا را از روی صخره هل داده، او از ترس جیغ می‌ کشیده و همین تخلیه هیجانی در رفع افسردگی نامزدش بسیار موثر بوده است.

وی یکی از ده‌‌ها صخره ‌نوردی است که از شیرین‌کاری خود و نامزدش فیلم تهیه کرده و آنها را در پایگاه اینترنتی های اینترنتی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. علاوه بر این زوج، چند صخره‌ نورد دیگر نیز در این هنرنمایی شرکت داشته ‌اند.

کریگتون می‌ گوید: این کار برای کسانی که عاشق هیجان می باشند بسیار مفید است و نوعی تخلیه انرژی محسوب می‌ شود. جسیکا، نامزد کریگتون نیز پس از پرش دلهره ‌آورش می‌ گوید با وجودی که بشدت می ‌ترسیده، اما پس از پرش به خاطر جیغ ‌‌هایی که کشیده حالش بهتر شده است!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.