اخبار خودرو:رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می گردد، ۲ آبان ۹۱

این خبر امروز سه شنبه ۲ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

رقم دقیق جریمه خودروسازان اعلام می گردد

عصر خودرو : معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران با تایید محکومیت بعضی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، تاکید نمود که مجموع میزان جرایم و محکومیت این شرکت‌ها iبه سریعی اعلام خواهد شد.

به گزارش تفسیری پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» iبه نقل از ایسنا بزرگمهر صادقی نیچ‌کوهی در خصوص عملکرد تعزیرات حکومتی تهران در هفته گذشته در سطح شهر تهران اظهارکرد: درموضوع دخانیات حدود ۲۱ فقره قاچاق سیگار کشف شد که متخلفان در کل iبه ۲۱ میلیون ریال جریمه نقدی و ضبط کالای کشف شده iبه نفع دولت محکوم شدند. همچنین در هفته گذشته یک انبار بزرگ اقدام iبه احتکار برنج نموده بود که iبه سبب این تخلف iبه ۵۶ میلیارد ریال جریمه نقدی و عرضه کالا با نرخ رسمی محکوم شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین iبه سبب گران‌فروشی ۳۷ فقره لوازم iبهداشتی در داروخانه و عطاری‌ها پرونده‌هایی در سازمان تعزیرات حکومتی تشکیل شده است.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی تهران هم‌چنین با اشاره iبه شکایات مردم درباره گران شدن خودرو و تخلفات این حوزه نیز افزود: در خصوص تخلف گران‌فروشی خودرو پرونده‌های بسیاری iبه سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود اما جمع دقیق جرایم آنها مشخص نمی باش. اخیرا در خصوص گران شدن خودرو پرونده‌های بسیاری iبه دست ما رسیده است که بر این اساس تعزیرات حکومتی بسیاری از شرکت‌های خودروساز داخلی و واردکنندگان خودرو را جریمه نموده است.

وی اظهار نمود: میزان جریمه‌ی اعلام شده در رسانه‌ها در خصوص گران‌فروشی خودرو را تکذیب نمی‌کنم اما میزان قطعی و دقیق محکومیت‌ها پس از رسیدگی اعلام خواهد شد.

نیچ‌کوهی خاطرنشان نمود: طرح تشدید نظارت و مبارزه در مورد گران‌فروشان و متخلفان هم‌چنان با قاطعیت ادامه دارد.

سه شنبه ۲ آبان   ۰:۴۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.