اخبار فناوری: فراخوان سامسونگ برای راه‌اندازی کتابخانه صوتی ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استمهر- یک شرکت فناوری برای راه اندازی کتابخانه صوتی مختص کودکان نابینا و روشندل فراخوان همکاری اعلام نمود.

شرکت سامسونگ با هدف ارتقای سطح آموزش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، پیش از این پروژه‌ کتابخانه سیار را در پنج شهر ایران iبه انجام رسانده است. این بار این کمپانی قصد دارد کتابخانه هایی را iبه شکل صوتی و برای کودکان نابینا راه اندازی کند.

این کتابخانه‌ها iبه‌شکل صوتی و در شهرهای زنجان، کاشان، بندرعباس، ارومیه و سنندج برپا می‌شوند تا امکان تازه‌ای برای آشنایی بیش‌تر کودکان و نوجوانان نابینا با ادبیات و فناوری فراهم شود.

در این جهت این شرکت از علاقه مندان خواسته است که برای کمک و همکاری در اجرای این پروژه نمونه صدای ضبط شده خود را برای سامسونگ ارسال نمایند.

علاقه مندان برای حضور در این پروژه، باید iبه وب‌سایت “سرزمین سخن” مراجعه و نمونه صدای خود را ضبط نمایند و برای این شرکت بفرستند.

این فراخوان با پیام “قصه گوی دنیای آنها باش” اعلام شده است که قصد دارد با صدای شرکت نمایندگان در این طرح برای کودکان نابینا کتابخانه صوتی بسازد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.