اخبار موثقی دربارهٔ ” احمد متوسلیان” و یارانش وجود ندارد/ ماجرای قورت دادن سیگار توسط یکی از دوستان حاج احمد!

اردیبهشت ۱۴۰۳

برادر “حاج احمد متوسلیان” گفت: تیمی از سوی رئیس‌جمهور کشورمان برای پیگیری این پرونده فرستاده شده بود که در نهایت بعد از گذشت این‌همه سال هیچ اتفاقی نیفتاده و خبرها موثقی در این زمینه وجود ندارد که بتوان بر آن تکیه کرد.

“امیر متوسلیان” برادر جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سالگرد ربوده شدن وی توسط فالانژهای لبنان و همچنین آخرین خبرها مربوط به وی گفت: همین دیروز در روزنامه خواندم که از قول سفیر ایران در لبنان نوشته بود چهار دیپلمات ایرانی زنده می باشند، اما سالی یک بار در این مواقع (سالگرد ربوده شدن حاج احمد) فقط چهار آیتم خبری، تیتر روزنامه‌ها شده و بعد از آن تا یک‌سال دیگر این موضوع فراموش می‌شود.

وی افزود: دربارهٔ سالگرد سوم خرداد ( آزادسازی خرمشهر) نیز همین‌طور است و فقط سالی یک‌بار یک یادآوری و چند عکس و تصویر در روزنامه‌ها کار می‌شود.

برادر “حاج احمد متوسلیان” اظهار داشت: در این مدت خبر موثقی وجود ندارد که بتوان به آن تکیه کرد؛ هر چند وقت یک‌بار ” سید حسن نصرالله ” در این باره گزارشی می‌دهد و یک تیم نیز از سوی رئیس‌جمهور ” احمدی‌نژاد” برای پیگیری این پرونده فرستاده شده بود که در نهایت بعد از گذشت این‌همه سال هیچ اتفاقی نیفتاده و چیزی نیست که بتوان برآن تکیه کرد.

وی افزود: با تغییر مسئولان در لبنان و همچنین در ایران دیگر خبری دربارهٔ “حاج احمد متوسلیان” و سه نفر دیگر از عزیزان همراه ایشان، وجود ندارد.

برادر “حاج احمد متوسلیان” در ادامه با ذکر خاطره‌ای از برادرش اظهار داشت: یک روز ایشان با یکی از دوستان خود به منزل تشریف آورده و سپس برای گرفتن چلوکباب با یک ظرفی که به آن بادیه مسی می‌گفتند، به بازار رفته بودند.

وی افزود: در بازار چند نفر از دوستان ایشان سیگار روشن کرده بودند و یکی از آن‌ها نیز کشیک می‌داد و از پنجره کوچه را نگاه می‌کرد تا هر وقت حاج احمد آمد، خبر دهد.

متوسلیان گفت: حاج احمد آقای ما از کنار دیوار کوچه وارد مغازه می‌شود و این بنده خدا او را نمی‌بیند؛ وقتی حاج احمد آقا درب را باز کرد و در آستانه درب قرار گرفت، من آن‌جا برای اولین بار دیدم که یکی از دوستانش سیگار را خورد و بقیه نیز سیگارها را در جیب یا مشت خود لِه کردند!

وی خاطر نشان کرد: این یادگاری برای من ماند و یکی از دلایلی هم که شدیداً با سیگار و قلیان مشکل دارم و از آن‌ها متنفرم همین برخوردی بود که حاج احمد آقا با دخانیات داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.