اختتامیه جشنواره شمسه در بخش های آیینی، فرهنگی و هنری اسفند ماه برگزار می گردد

۳۰م آذر ،

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: در اسفند ماه اختتامیه جشنواره شمسه در سه بخش آیینی، فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران برگزار می گردد.

 به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران عبادالله رمضانی پیرامون وضعیت برگزاری جشنواره شمسه با خاطرنشان کردن اینکه سال قبل اولین دوره جشنواره شمسه در ۸ رشته برپا شد و به دنبال استقبال شهروندان از این جشنواره ، امسال این مسابقات در ۱۲ رشته برگزار می گردد، اظهار کرد: جشنواره شمسه مبنای تحولات در شهرداری است و برگزاری آن از مهم ترین برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری است که با تحقق اهداف این جشنواره می توان به تغییرات کلانی در بسیاری از مناطق دست یافت.
 
وی تصریح کرد:جشنواره شمسه با تاکید بر تغییر نگاه مدیریت شهری و تمرکز زدایی از آن همراه با شناخت سرمایه های اجتماعی و توانمندی های محله های تهران مبنای تحولات در شهرداری به شمار می رود.
 
رمضانی با اشاره به اینکه این جشنواره اطلاعات کالبدی و فرهنگی مناطق و محلات را بازشناسی و هویت اجتماعی شهروندان را تقویت می کند، گفت: نقش مدیران فرهنگی مناطق در پیشبرد امور کلیدی حائز اهمیت است.
 
مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران افزود: هم اکنون جشنواره شمسه در ۱۲ رشته در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران در حال برگزاری است و دبیرخانه های تخصصی آن نیز تجهیز شده است.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه نظارت دوره ای بر اجرای جشنواره شمسه در محلات در حال انجام است، افزود: تا پایان دی ماه ارسال آثار از سوی شهروندان پیش بینی شده و پس از دی ماه اختتامیه تخصصی شمسه در رشته های مختلف آغاز می گردد.
 
رمضانی تصریح کرد: در اسفند ماه نیز اختتامیه جشنواره شمسه در سه بخش آیینی، فرهنگی و هنری در سطح شهر تهران به انجام می رسد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.