اختصاص ۸ قطار برای انتقال زائران عتبات‌ عالیات

نوشته شده در تاریخ ۲۳/آذر/ – ۱۲:۳۴ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

معاون مسافری شرکت راه‌آهن خبر داد

خبرگزاری : معاون مسافری شرکت راه‌آهن از در نظر گرفتن ۴ قطار اتوبوسی برای انتقال زائران عتبات‌ عالیات به تهران و ۴ ریل باس برای انتقال زائران استانی در خوزستان خبر داد.

محمد راشدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه در مسیرهای تهران-خوزستان و همچنین مسیر شلمچه برای جابه‌جایی زائران عتبات‌عالیات خطوط ریلی داریم،‌ افزود: از ۴ قطار اتوبوسی در نظر گرفته شده برای انتقال زائران عتبات‌ عالیات از خرمشهر به تهران، ۲ قطار امروز و ۲ قطار هم فردا مسافران را جابه‌جا خواهد کرد که در صورت وجود تقاضا این قطارها برای روزهای آینده  نیز پیش‌بینی می‌شوند.

وی با بیان اینکه قطارهای اتوبوسی ظرفیت جابه‌جایی ۷۵۰ تا ۸۰۰ مسافر را دارند، تصریح کرد: از آنجا که بیشتر زائران عتبات عالیات از استان خوزستان هستند، برای تخلیه سریع‌تر مرز شلمچه، ۴ ریل‌باس نیز برای جابه‌جایی مسافران خوزستانی در نظر گرفته شده‌ است.

راشدی تاکید کرد: این ریل‌باس‌ها برای مسافران داخل استانی پیش‌بینی شده و زائران عتبات عالیات را از اهواز به خرمشهر و برعکس انتقال می‌دهد.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن در پاسخ به این سوال که بازگشت زائران عتبات‌عالیات چه تاثیری بر حجم سفرها با قطار داشته‌است،‌ اظهار کرد: با توجه اینکه مردم به صورت‌های مختلف به عتبات‌عالیات سفر داشته‌اند، بنابراین تا پایان سفرها نمی‌توان آمار دقیقی از میزان افزایش حجم مسافران ارائه کرد.

انتهای‌پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.