اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آزادراه تهران – چالوس

۱۲ام بهمن ،

استاندار مازندران از اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بنیاد مستضعفان برای آزادراه تهران – چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، سیدعلی اکبر طاهایی امروز ۱۲ بهمن ماه در نشست با اصحاب رسانه که در اداره کل فرودگاه‌های مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه فرودگاه‌های مرکز مازندران به یک فرودگاه سه شیفته تبدیل شده است اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی اقدامات جدی در فرودگاه‌های استان در دستور کار دارد که بخشی در دولت نهم و دهم و بخشی دیگر در سایر دولت‌ها دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه‌های خدمت امنیت است گفت: اصحاب رسانه با قلم خود روشنگری و در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی در عملکرد خدمات نظام جمهوری اسلامی دارند.

استاندار مازندران تصریح کرد: زباله و پسماند از مهمترین دغدغه‌های ما بوده و تلاشمان بر این بوده که این معضل را به صورت سند در دولت و قانون بودجه دربیاوریم.

طاهایی با تاکید بر پیگیری سند در استان‌های شمالی افزود: در مصوبات سفر سوم دولت پیگیری‌های این سند برای مازندران صورت گرفته که به پیگیری سند در استان‌های شمالی تاکید شده تا ردیفی نیز در بودجه در پسماند استان‌های شمالی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه شیرابه زباله از دیگر دغدغه‌های مهم بوده است افزود: طی مذاکرات صورت گرفته با دانشگاه‌ها، مقرر شد گروه نانو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با تخصیص اعتبار ۳ میلیارد ریال در این امر ورود پیدا کنند که در این موفق عمل کردند.

استاندار مازندران تصریح کرد: پروژه کمربندی ساری، تصفیه‌خانه ساری، پروژه آب شرب شهرهای الف، سد گلورد، تصفیه خانه آب رامسر ، پروژه انتقال آب غرب و شرق از چالوس و نوشهر، فعال شدن جاده هراز که تمامی آنها به صورت نیمه کاره رها شده است، از دغدغه های جدی بوده که در دستور کار قرار دارد.

طاهایی از اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بنیاد مستضعفان برای آزاد راه تهران – چالوس خبر داد و گفت: بخشداری زیراب در آینده ای نزدیک تاسیس می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.