اختصاص۱۹ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال وام به دانشجویان دانشگاه تبریز

۲۴م دیماه ،

بیش از ۱۹ میلیارد و ۱۰۹ میلیون ریال انواع وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه تبریزدر نیمسال اول تحصیلی ۹۲-۹۱ تعلق میگیرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حسین نوید معاون دانشجویی دانشگاه تبریز با بیان اینکه وام‌های دانشجویی برابر قوانین و مقررات ابلاغی از سوی صندوق رفاه به دانشجویان حائز شرایط اعطا می‌شود، گفت: در نیمسال اول تحصیلی ۹۲-۹۱ برای ۴۱۶۹ نفر به میزان بیش از ۱۹ میلیارد و ۱۰۹ میلیون و ۸۶۶ هزار ریال در قالب انواع وام دانشجویی پرداخت شد.

به گفته وی این میزان مبلغ شامل بیش از ۹ میلیارد و ۳۲ میلیون ریال وام تحصیلی برای ۲ هزار و ۹۸۲ نفر، ۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال وام شهریه برای ۸۸۳ نفر، سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن برای ۶۷ نفر، ۳۹۴ میلیون ریال وام ضروری برای ۱۳۹ نفر، ۴۲۵ میلیون ریال وام تحصیلی دانش هسته‌ای برای ۵۶ نفر، ۱۰۵ میلیون ریال وام ضروری حوداث غیر مترقبه برای ۷ نفر، ۵۹ میلیون ریال وام تحصیلی ممتاز و نمونه برای ۸ نفر و تعدادی نیز وام‌های خاص نظیر وام حج، زیارت عتبات عالیات خرید کتب تخصصی و دانشجویان ممتاز و نمونه پرداخت شده است.

دکتر نوید در ادامه با بیان اینکه به تمامی دانشجویان متقاضی وام تعلق گرفته است، افزود: این وام‌ها از سوی اداره رفاه دانشجویان این دانشگاه به دانشجویان متقاضی و به منظور ایجاد زمینه مناسب در راستای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشتی آنها اعطا شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز گفت: در حال حاضر این معاونت در دو حوزه مدیریت خدمات دانشجویی و تربیت بدنی و دو مرکز مشاوره و بهداشت برای بیش از ۲۰ هزار دانشجوی این دانشگاه خدمات ارایه می‌کنند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.