اختلاف دولت و بخش خصوصی برای افتتاح قطعه ۴ آزادراه تهران‌شمال

۲۸م اسفند ،

Amir Pourmanddd (3 of 25).jpg

با وجود اعلام مکرر افتتاح و زیربارترافیک‌ بردن قطعه چهار آزادراه تهران‌شمال از روز قبل (یکشنبه)، دولت و پیمانکار بخش خصوصی درمورد زمان افتتاح و اجازه تردد دادن به مردم اختلاف دارند.

به گزارش خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نمایندگان بنیاد مستضعفان به عنوان شریک ۵۰ درصدی ساخت قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال اوایل هفته جاری از زیربارترافیک بردن قطعه چهار این آزادراه از صبح یکشنبه خبردادند. اتفاقی که با درخواست وزارت راه و شهرسازی محقق نشد تا زیربار ترافیک رفتن این قطعه پس از حضور احمدی نژاد انجام شود.

قراربود ظهر روز قبل (۲۷ اسفندماه) احمدی نژاد در محل قطعه چهار آزادراه تهران – شمال حضور یابد و پس از آن شاهد تردد وسایل نقلیه در این قطعه باشیم، اتفاقی که به سبب نیامدن رییس جمهوری محقق نشد.

یک مقام مسوول در شرکت آزادراه تهران – شمال به عنوان پیمانکار طرف قرارداد با بنیاد مستضعفان در ساخت قطعه چهار آزاد راه به خبرنگار ایسنا گفت: ما آمادگی برداشتن بلوک‌ها از ابتدا و انتهای قطعه چهار آزادراه تهران – شمال را داریم اما از صبح امروز زمانی که تصمیم به انجام این کار گرفتیم، پلیس راه مانع این اقدام ما شد.

وی افزود: پلیس راه سبب ممانعت خود را نبود روشنایی در قسمت‌هایی از این قطعه و نیز کامل نبودن روکش سوم آسفالت در بخش‌های انتهایی آن عنوان کرده است.

به گفته این مقام مسووول اگر نباید بنا به این دلایل مردم در قطعه چهار آزادراه تهران- شمال تردد کنند پس چگونه وزارت راه و شهرسازی روز قبل به دنبال افتتاح این بخش از آزادراه با حضور رییس جمهوری بود.

وی تاکید کرد: در شرایط زمانی کنونی با توجه به آغاز سفرهای نوروزی ترافیک در منطقه مرزن‌آباد تا چالوس به قدری شدید است که باز کردن قطعه چهار آزادراه تهران – شمال با شرایط کنونی نیز می توانست به سرعت بخشیدن به سفر مردم کمک کند.

به گزارش ایسنا، قطعه چهار آزادراه تهران – شمال کوچکترین قطعه از این آزادراه و به طول ۲۱ ک م است که حد فاصل سه راه مرزن‌آباد تا چالوس واقع شده است.

افتتاح این قطعه از تابستان سال جاری تاکنون بارها و بارها به تعویق افتاده است درشرایطی که مسوولان دولتی قول افتتاح آن تا پیش از پایان سال جاری را اعلام کرده بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.